سفارت عربستان در لبنان

عربستان سعودی با صدور بیانیه‌ای در پی تشدید درگیری‌ها در اردوگاه «عین الحلوه» از شهروندان خود خواست فورا خاک لبنان را ترک کنند.

به گزارش ایران‌پژواک، سفارت عربستان سعودی در لبنان با انتشار بیانیه‌ای از اتباع خود خواست در پی تشدید درگیری میان گروه‌های فلسطینی در اردوگاه عین الحلوه، فوراً خاک لبنان را ترک کنند.

خبرگزاری اسپوتنیک بامداد شنبه گزارش داد که سفارت عربستان سعودی با انتشار بیانیه‌ای در حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر از اتباع خود خواسته که از نزدیک شدن به مناطقی که صحنه درگیری‌های مسلحانه است، خودداری کنند و هرچه سریع‌تر خاک لبنان را ترک کنند.

گفتنی است درخواست ریاض از اتباع خود به دنبال درگیری دوباره در اردوگاه فلسطینی عین الحلوه در جنوب لبنان صورت می‌گیرد هرچند که در پی توافق میان طرف‌های درگیر هم اکنون، آرامشی شکننده در این اردوگاه برقرار است.

با وجود آرامش شکننده در اردوگاه عین الحلوه لبنان، صرفاً عربستان سعودی از اتباع خود خواسته است که خاک لبنان را فوراً ترک کنند و تا اکنون، هیچ گزارشی از سوی سفارتخانه‌های خارجی مستقر در لبنان برای خروج اتباع خود از لبنان گزارش نشده است.

درگیری‌ها در اردوگاه عین الحلوه که از شنبه شب گذشته و پس از ترور یکی از افسران ارشد جنبش فتح و سه نفر از محافظانش در داخل اردوگاه آغاز شده بود، بار دیگر شامگاه چهارشنبه شدت گرفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی