خودرو

به دنبال جلسه روز گذشته (شنبه) انجمن شرکت‌های خدمات پس از فروش با کارشناسان اداره کل صنایع خودرو وزارت صمت، دبیر انجمن مذکور در نامه‌ای به شرکت‌های خودروساز و شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرویی، خواست تا آمادگی خود را برای انجام واردات خودروهای کارکرده اعلام کنند.

به گزارش ایران‌پژواک، عباسعلی غیاثی- دبیر انجمن شرکت‌های خدمات پس از فروش خودرو - در ابلاغیه‌ای به ۲۰ شرکت خودرویی و خدمات پس از فروش خودرویی، ضمن اینکه از برگزاری جلسه روز گذشته (شنبه) این انجمن با کارشناسان دفتر اداره کل صنایع خودرو وزارت صمت خبر داده، از آن‌ها خواسته تا آمادگی خود را برای واردات خودروهای کارکرده اعلام کنند.

وی اعلام کرده است: در پی برگزاری جلسه انجمن در تاریخ ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ با کارشناسان دفتر اداره کل صنایع خودرو وزارت صمت، در خصوص ابلاغ مجوز واردات خودروهای کارکرده به منظور انجام تمهیدات لازم خواهشمند است چنانچه آن شرکت با شرکت مادر مربوطه، قصد واردات خودروهای کارکرده را دارد دستور دهید زمان واردات، نوع و تیپ برند (نشان)، مدل، حجم موتور، سقف تعدادی و ارزشی خودروهای مورد نظر را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۲ به انجمن اعلام کنند.

واردات خودروهای کارکرده رنگ‌وبوی رسمی شدن به خود گرفت

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهدا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۵/۲۳
    0 0
    آقا بزارید وارد بشه بزارید ارزان بشه نکنید اینکار رو با مردم بخدا گناه داره کشورهای دیگه همه با کمترین قیمت و راحت لندکروز سوار هستند ما در این کشور ثروتمند هیچی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی