بانک ملی

‌رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران با اشاره به این که بانک ملی ایران همچون سال های گذشته با توانی مضاعف، خادم دلسوختگان و عاشقان حسینی خواهد بود، گفت: بانک ملی ایران برای اربعین امسال اقدامات ویژه ای را برای زائران در نظر گرفته است که از میان آن ها می توان به پرداخت تسهیلات به زائرین، تامین ارز اربعین به صورت غیر حضوری از طریق اپلیکیشن بله، برپایی مواکب در مناطق مختلف کشور و مواردی دیگر اشاره کرد.

به گزارش ایران پژواک به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، صمد عزیز نژاد، عضو هیات مدیره و رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران، در جلسه ستاد اربعین بانک ملی ایران گفت: حرکت در طریق ابا عبدالله الحسین (ع) و خدمت به زائران دلسوخته آن امام همام، افتخاری بس بزرگ است که با مدد الهی بانک ملی ایران و کارکنان شریفش با علاقه و اشتیاقی وصف ناشدنی همچون سنوات گذشته در این راه قدم گذارده و با برنامه ریزی از چندین ماه قبل سعی وافر بر ایفای کامل سهم خود در این مسیر داشته اند.

وی در ادامه به اقدامات بانک ملی برای رفاه زائران اربعین حسینی پرداخت و توضیح داد: پرداخت تسهیلات قرض الحسنه در قالب طرح منحصر به فرد زائر بانک ملی یکی از مهم ترین اقداماتی بود که بانک ملی برای نخستین بار در اربعین امسال آن را به انجام رساند.

‌رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران ادامه داد: یکی دیگر از خدمات بانک ملی، برپایی مواکب در استان های ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی و همچنین در شهرمقدس نجف اشرف، مزین بنام شهید مدافع حرم شبکه بانکی شهید سنجرانی است.

عزیز نژاد با اشاره به این که ارائه خدمات بانکی برای زائران یکی از دغدغه های اصلی بانک به شمار می رود، تصریح کرد: در این راستا نیروها و امکانات بخش خدمات الکترونیکی بانک، شامل استقرار تجهیزات پرداخت الکترونیک در نقاط مرزی و سایر نقاط پر تردد کشور، بسج شده اند.

به گفته ‌رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران یکی دیگر از اقدامات این بانک برای تسهیل امور زائرین، پرداخت ارز اربعین به صورت کاملا غیر حضوری از طریق اپلیکیشن بله بوده است.

وی یکی دیگر از اقدامات بانک ملی را ارایه خدمات پزشکی با کادر تخصصی و تجهیزات کامل در موکب درمانی بانک ملی در طریق الحسین (ع) عمود 202 مزین به نام مبارک خانم حضرت فاطمه الزهرا (س)، برشمرد.

عزیز نژاد همچنین ادامه داد: برپایی موکب جاماندگان اربعین در مسیر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم (ع) نیز از دیگر اقداماتی است که بانک برای عاشقان اهل بیت در نظر گرفته است.

‌رئیس ستاد اربعین بانک ملی ایران همچنین در خاتمه با اشاره به اقدامات گسترده بانک ملی برای رفاه حال زائرین حسینی، افزود: تماس های صوتی و تصویری زائرین اربعین در بستر اپلیکیشن بله تسهیل شده است تا مردم از این نظر نیز مشکلی نداشته باشند.

گفتنی است این جلسه با حضور صمد عزیز نژاد و حسن مونسان از اعضای هیات مدیره و جمعی دیگر از مدیران ارشد بانک ملی ایران برگزار شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی