خودرو

پس از چند روز افزایش قیمت خودرو در بازار، بالاخره باز وارد مسیر نزولی شد.

به گزارش ایران‌پژواک، بررسی روند معاملات طی ۲۴ ساعت گذشته حاکی از کاهش قیمت خودرو در بازار است؛ با طوری کا قیمت پراید۱۵۱ مدل ۱۴۰۲ کاهش ۳ میلیون تومانی قیمت را تجربه کرد و به ۲۷۳ میلیون تومان رسید.

قیمت پژو۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ هم ۵ میلیون تومان کاهش پیدا کرد و به قیمت ۴۹۰ میلیون تومان رسید. پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۱ اما بدون تغییر قیمت، در بازار ۵۱۵ میلیون تومان قیمت گرفت.

پژو۲۰۷ MC اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ در بازار طی ۲۴ ساعت گذشته تغییری در قیمت نداشت و ۷۴۰ میلیون تومان فروش رفت. پژو۲۰۷ اتوماتیک TU5P مدل ۱۴۰۲ هم به قیمت ۷۹۵ میلیون تومان فروخته شد.

در این میان، پژوپارس ELX-TU5 مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی قیمت، در بازار ۶۵۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. پژوپارس XU7P مدل ۱۴۰۲ هم ۵ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و در بازار به قیمت ۵۰۵ میلیون تومان رسید.

بنا با این گزارش، در بازار خودرو قیمت دناپلاس اتوماتیک و دنده‌ای، کاهش ۵ میلیونی را ثبت کرد. به این ترتیب دناپلاس اتوماتیک توربو مدل ۱۴۰۲ در بازار ۸۱۵ میلیون تومان و دناپلاس دنده‌ای ساده مدل ۱۴۰۲ در حدود ۶۴۰ میلیون تومان قیمت دارد.

همچنین تارا اتوماتیک مدل ۱۴۰۲ ریزش ۵ میلیون تومانی را به خود دید و به قیمت ۷۷۵ میلیون تومان رسید.

قیمت کوییک اتوماتیک و دنده‌ای هم ۵ میلیون تومان افت کرد. به این ترتیب کوییک اتوماتیک ۴۱۵ میلیون تومان و کوییک دنده‌ای ۳۴۰ میلیون تومان قیمت داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی