بیت کوین

شرکت سرمایه‌گذاری کوین شیرز (CoinShares) دوشنبه گزارش داد که صندوق‌های سرمایه‌گذاری متمرکز بر رمزارز، هفته گذشته از ۳۲۶ میلیون دلار ورودی خالص برخوردار شدند که بزرگ‌ترین هجوم یک هفته‌ای سرمایه از جولای ۲۰۲۲ تاکنون است.

به گزارش ایران‌پژواک از کوین شیرز، دلیل اصلی این حرکت، افزایش قیمت‌ها ناشی از این خوش‌بینی فزاینده است که کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) اولین صندوق قابل معامله در بورس (ETF) اسپات بیت‌کوین را تأیید خواهد کرد.
جیمز باترفیل، رئیس تحقیقات کوین شیرز گفت:ما معتقدیم که تأیید یک ETF اسپات در ماه‌های آینده بسیار محتمل است و این تغییر، گام بزرگی برای صنعت از منظر نظارتی خواهد بود.

با این حال، کوین شیرز خاطرنشان کرد که جریان‌های ورودی هفته گذشته در حالی که قابل ‎توجه بود، اما تنها بیست و یکمین سود هفتگی بزرگ در طول سه سال است و این نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران ممکن است همچنان در مورد خواباندن سرمایه‌شان در رمزارزها محتاط باشند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر بیت کوین، مسئول ۹۰ درصد از کل ورودی‌ها، از جمله ۱۵ میلیون دلار به صندوق‌های مربوط به شورت کردن بیت کوین بودند (یعنی آنهایی که از کاهش قیمت‌ها سود می‌برند) که نشان می‌دهد برخی از معامله‌گران ریسک سود خود را پوشش می‌دهند یا شرط می‌بندند که قیمت‌ها به زودی معکوس شوند.

صندوق‌های سرمایه‌گذاری سولانا (SOL) هم با ۲۴ میلیون دلار جریان خالص، که بزرگ‌ترین جریان ورودی خالص در میان آلت‌کوین‌ها است، به روند پیروزی خود ادامه دادند.

اما در این بین، صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبتنی بر اتریوم (ETH) همچنان به نزول خود ادامه دادند و در هفته گذشته ۶ میلیون دلار جریان خالص خروجی را متحمل شدند که مجموع خروجی سرمایه از ابتدای سال تا به امروز را به ۱۲۵ میلیون دلار رساند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی