یکتا

رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار گفت: از سال آینده تمام تسهیلات بخش کشاورزی به بهره برداران بخش کشاورزی از طریق شناسه یکتا پرداخت می شود و فعالان این بخش تا پایان سال برای دریافت این کد فرصت دارند.

به گزارش ایران‌پژواک، امیر سیاح رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار در نشست خبری اظهار داشت: از سال آینده تمام تسهیلات مرتبط با بخش کشاورزی از طریق شناسه یکتا پرداخت می‌شود و فعالان و بهره برداران تنها تا پایان سال برای دریافت این کد فرصت دارند.

وی با بیان اینکه سامانه اطلاعات کسب و کار ایران به دنبال تسهیل گری در حوزه اقتصادی از جمله کشاورزی است افزود: هر فرد فعال اقتصادی در حوزه‌های مختلف مانند کشاورزی که در بانک اطلاعات این سامانه حضور ندارد باید برای دریافت شناسه یکتا و کد QR اقدام کند.

رئیس مرکز ملی بهبود محیط کسب و کار ادامه داد: بر این اساس تمام مجوزهای کاغذی به شناسه یکتا تبدیل و حساب تجاری به شناسه یکتا متصل می‌شود که ابزار نظارتی پسینی بر فعالیت‌های اقتصادی است.

وی تصریح کرد: از جمله اقدامات در دست اقدام صدور خودکار مجوز به جای دستگاه تعلل کننده از ابتدای زمستان است و سامانه‌های نظارت پسینی در تمام مراجع صدور مجوز است.

وی گفت: با این کار تمام فعالیت‌های تولیدی و اقتصادی شفاف و مشخص می شود چه کسی چه محصولی را تولید و به چه کسی فروخته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی