خودرو

سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی برای متقاضیانی مرحله اول (نوبت‌دارهای ثبت‌نامی اسفند ماه سال گذشته) از امروز (چهارشنبه 4 بهمن ماه) با عرضه ۱۱ محصول به مدت سه روز (تا ششم بهمن ماه) فعال شده و در دسترس قرار گرفته است.

به گزارش ایران‌پژواک، پس از گذشت ۱۰ روز از اجرای مرحله قبلی فروش خودروهای وارداتی، از امروز (چهارشنبه ۴ بهمن‌ماه) سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی بار دیگر با عرضه ۱۱ خودروی خارجی وارد شده توسط چهار شرکت خودرویی واردکننده، بازگشایی شده است.

بدین منظور، متقاضیان خودروهای وارداتی که در گام نخست خرید این خودروها در اسفند ماه سال گذشته با بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در حساب وکالتی خود، اقدام به ثبت‌نام کرده و نوبت‌دهی شده بودند، از امروز (چهارشنبه) به مدت سه روز فرصت خواهند داشت تا از میان ١١ مدل خودروی وارداتی عرضه شده، سه اولویت خود را انتخاب کنند.

سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی برای متقاضیان به مدت سه روز و تا ساعت ۲۳ و ۵۹ دقیقه روز جمعه (شش بهمن ماه) در دسترس خواهد بود تا متقاضیان سه اولویت از سبد محصولات اعلامی را با در نظر گرفتن اهمیت چینش این اولویت‌ها، در دسترس خواهد بود.

از این تعداد خودرو عرضه شده در این مرحله، پنج محصول دارای قیمت قطعی در مبادی ورودی است:

عرضه ۱۱ خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو

و شش محصول دیگر، دارای قیمت علی‌الحساب در مبادی ورودی هستند:

عرضه ۱۱ خودرو وارداتی در سامانه یکپارچه خودرو

گفتنی است که این قیمت‌ها (قطعی و علی‌الحساب)، قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و سایر هزینه‌ها و عوارض قانونیِ پس از ترخیص نظیر بیمه شخص ثالث، مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و... به قیمت‌های فوق اضافه خواهد شد.

تاکید می‌شود که هیچگونه ثبت‌نام جدیدی در این مرحله انجام نخواهد شد و انتخاب خودرو در سامانه صرفا برای ثبت‌نام کنندگان مرحله اول است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی