آزمون استخدامی دبیری

سخنگوی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مجوز جذب حدود ۷۲ هزار نفر از طریق آزمون استخدامی ماده ۲۸ از سازمان اداری استخدامی و برنامه و بودجه اخذ شده است گفت: نیاز واقعی آموزش و پرورش ۳ برابر این تعداد است که مابقی از طریق اضافه تدریس جذب می شوند؛ بدین‌ترتیب تاریخی‌ترین سال آموزش و پرورش از طریق جذب نیرو رقم می‌خورد.

به گزارش ایران‌پژواک، علی فرهادی، از صدور مجوز جذب ۱۱۰ هزار نفر در آموزش و پرورش خبر داد و افزود: این آمار با احتساب دانشجو معلمانِ دانشگاه فرهنگیان است که ۷۲ هزار نفر آن‌ها مهر سال آینده در مدرسه حاضر می شوند.

وی افزود: همچنین بیش از ۲۸ هزار آموزگار، بیش از ۲۴ هزار دبیر، بیش از ۲۰ هزار مربی امور تربیتی و بیش از ۳۷ هزار دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان سال آینده پذیرفته می شوند.

وی در خصوص شائبه‌های تغییر تاریخ آزمون استخدامی اسفندماه امسال به ایسنا گفت: تاریخ برگزاری آزمون استخدامی ثابت و ۱۸ اسفند برگزار می شود.

فرهادی ادامه داد: همچنین تاریخ آزمون دبیری نیز ۲۸ اردیبهشت و آزمون علوم تربیتی و مشاوره پایان فروردین سال آینده در وقت مقرر که از طریق سایت سازمان سنجش اطلاعی رسانی شده، برگزار می‌شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی