• ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۸:۱۱
  • کد خبر: 37943
بازنشستگان

معوقه رتبه بندی بازنشستگان امروز به حساب مشمولان، واریز می‌شود.

به گزارش ایران‌پژواک، مهدی مسکنی گفت: احکام رتبه بندی برای ۵۳۰۶ بازنشسته دیگر وزارت آموزش و پرورش که از نیمه دوم ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، دوشنبه ۲۸ اسفند، صادر و در سامانه احکام صندوق بازنشستگی بارگذاری شده است.

به گفته مسکنی، ۳۴ میلیون تومان میانگین پرداختی احکام رتبه بندی امروز به حساب بازنشستگان مشمول واریز می شود که ممکن است برای تعدادی ازافراد، کمتر یا بیشتر باشد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری افزود: آذر امسال هم ۶۲ هزار فرهنگی مشمول طرح رتبه بندی که در فاصله ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ تا پایان سال ۱۴۰۱ بازنشسته شدند، احکام رتبه بندی دریافت کردند و مبالغ ناشی از آن در ۴ مرحله به حساب آنها واریز شد که آخرین مرحله آن اسفند بود.

حقوق اسفند معلمان

گفتنی است چند هفته پیش فرهادی، سخنگوی وزارت آموزش و پرورش درباره دلایل عدم صدور احکام رتبه‌بندی معلمانی که افزایش رتبه داشتند، گفته بود: تعداد این معلمان بسیار اندک و شاید کمتر از یک‌هزارم معلمان است، حدود دو هزار نفر از معلمان با این وضعیت مواجه هستند و با حقوق اسفند احکام رتبه‌بندی آنها صادر می‌شود.

وی درباره رتبه‌بندی نومعلمان تصریح کرد: اخیراً مرکز پژوهش‌های مجلس هم درباره رتبه‌بندی معلمان جدیدالاستخدام مکاتبه‌ای را داشت و هم‌اکنون سامانه رتبه‌بندی برای نومعلمان فعال شده است و آنها می‌توانند مدارک خود را بارگذاری کنند که مطابق قانون بررسی خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی