فیفا

فدراسیون فوتبالِ تحت هدایت مهدی تاج در حالی با یک شرکت معتبر خارجی قراردادی میلیاردی منعقد کرده است که هیچگونه اطلاع‎رسانی‎ در این خصوص صورت نگرفته است.

به گزارش ایران پژواک به نقل از خبرآنلاین، همواره در حاشیه برگزاری رویدادهای بزرگ ورزشی جهان مانند جام‎جهانی شرکت‎های مختلف سعی در ایجاد فرصت‌های مختلفی برای درآمدزایی دارند. علاوه بر مسائلی مانند حق پخش و حق کپی رایت، موارد دیگری هم در حاشیه جام‎جهانی رخ داده که از این میان سود خوبی هم نصیب فدراسیون فوتبال ایران هم شده است. پولی هنگفتی که فدراسیون فوتبال در خصوص آن اطلاعاتی را اعلام نکرده است و مشخص نیست این پول کجاست و صرف چه مواردی شده است.

یکی از شرکت‎های معتبر استیکر (برچسب) جهان، برای جام جهانی 2018 روسیه، با تمامی فدراسیون‎های حاضر در این رویداد بزرگ قراردادی را به امضا رسانده است. قراردادی که در آن مقرر شده این شرکت استیکر حق چاپ تصاویر بازیکنان تیم‎های حاضر در جام‎جهانی را بر روی کارت‎هایی خاص، برچسب و ... داشته باشد.

قرارداد این شرکت حداقل مبلغ پرداختی به فدراسیون‎ های حاضر در جام جهانی ٢٠١٨  را مبلغ 140 هزار دلار  تعیین کرده است. مبلغی که با فرض دلار حدود ١٤ هزار تومانی چیزی معادل دو میلیارد تومان عاید فدراسیون فوتبال ایران می‎شود.

آن چیز که مشخص نیست چرا فدراسیون فوتبال از اعلام چنین قرارداد ارزشمندی که موجب درآمدزایی شده است خودداری کرده و آیا اینکه این مبلغ آیا محقق شده است و یا مثل موضوع درآمدزایی از فروش لباس های تیم ملی با شرکت آدیداس به نتیجه ای نرسیده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی