تیم ملی فوتبال ایران

اعلام فهرست تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در جام جهانی با اضافه شدن نام دو بازیکن و کنار گذاشتن دو ملی پوش مصدوم همراه شد.

به گزارش ایران پژواک، خبرگزاری مهر، نوشت: کارلوس کی روش لیست ۳۵ نفره تیم ملی فوتبال ایران را برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را در فاصله ۳۱ روز مانده به این رقابت ها اعلام کرد.

لیستی که دور از انتظار نبود و می شد با انتخاب های یکسال اخیر پیرمرد پرتغالی، آن را حدس زد. دعوت از ۷ بازیکن استقلال و ۴ پرسپولیسی چندان عجیب نبود. حتی سهم تنها هفت باشگاه لیگ برتری از ملی پوشان در لیست تیم ملی نیز با توجه به کیفیت بازیکنان داخلی در مقایسه با لژیونرها و دعوت های اخیر کادرفنی تیم ملی نیز دور از ذهن نبود.

لیستی که احتمال می رود با توجه به مصدومیت اخیر داریوش شجاعیان و کمال کامیابی نیا نیز دچار تغییرات دقیقه نودی شده باشد. دو بازیکن سرخابی پایتخت که آسیب دیدگی‌شان سبب شد نتوانند جایی در بین ۳۵ مرد نهایی تیم ملی داشته باشند.

اما در بین اسامی اعلام شده، دو بازیکن سابق تیم ملی که بیش از یکسال گذشته هیچ حضوری در اردوها نداشتند به چشم می خورد.

سروش رفیعی که پس از پیوستن به پرسپولیس در فصل شانزدهم لیگ برتر نتوانست به اردوهای تیم ملی راه پیدا کند راهی لیگ ستارگان قطر شد تا شاید دل کی روش را برای بازگشت به تیم ملی به دست آورد. اما عملکرد رفیعی در تیم الخور و تاثیرگذاری او در نتایج این تیم هم باعث نشد تا وی نظر کی روش را جلب کند و در مرحله مقدماتی کمک حال تیم ملی باشد.

درحالی که کمتر کسی تصور می کرد کی روش در فهرست نهایی اش نام سروش رفیعی را هم بگنجاند اما مرد پرتغالی هدیه ویژه ای برای بازیکن پیشین پرسپولیس داشت و پایان فصل او را شیرین کرد.

همچنین استیون بیت‌آشور که آخرین بار برای حضور در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل به اردوی ملی پوشان ایرانی فراخوانده شده بود بار دیگر توانست با درخشش در لس آنجلس اف.سی به جمع ملی پوشان ایران اضافه شود. بیت آشور در شرایطی در بین نفرات  دعوت شده از سوی کی روش برای حضور در روسیه قرار گرفته که در اردوهای اخیر تیم ملی اثری از او دیده نمی شد.

تیم ملی فوتبال ایران در رقابت های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه با قرار گرفتن در گروه B به مصاف تیم های ملی فوتبال مراکش، اسپانیا و پرتغال خواهد رفت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی