• ۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۸
  • کد خبر: 7735
اهواز

سوت پایان بازی با برتری 3-1 استقلال مقابل فولاد سرآغاز جنگی بزرگ میان طرفداران دو تیم روی سکوها شد، جنگی با ثبت صحنه های زشت و تاسف آور در اهواز.

به گزارش ایران پژواک، وقتی سوت پایان بازی توسط سیدمهدی سیدعلی به صدا در آمد تا استقلال به سومین برد متوالی در لیگ برتر برسد، جنگی زشت و ناپسند میان طرفداران دو تیم روی سکوهای ورزشگاه غدیر آغاز شد که با گذشت لحظاتی پای یگاه ویژه را به ماجرا بازکرد.

فولادی های عصبانی که انتظار نداشتند تیم محبوب شان دومین شکست متوالی را در خانه مقابل استقلال به ثبت برساند وقتی شادی طرفداران تیم تهرانی را روی سکوها دیدند از کوره دررفته و زمینه درگیری هایی را فراهم کردند که منجر به بارش سنگ در آسمان غدیر روی سر هر دو طرف شد. در این بین مداخله نیروهای انتظامی و یگان ویژه نه تنها اوضاع را آرام نکرد بلکه به درگیری ها شدت بخشید.

با تلاش گسترده و دخالت بیشتر از سوی یگان ویژه بعد از گذشت چند دقیقه از درگیری ها سرانجام اوضاع مدیریت شد تا در ابتدا طرفداران عصبانی فولاد ورزشگاه را ترک کنند. در این لحظات طرفداران استقلالی حاضر در ورزشگاه با محاصره یگان ویژه اجازه ترک سکوها را پیدا نکردند تا اتفاقی بدتر بیرون ورزشگاه رقم نخورد.

با این حال اوضاع و احوال بعد از بازی استقلال با فولاد متشنج گزارش شد تا اهواز بار دیگر دستخوش خبرهای ناگوار و تلخی قرار بگیرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی