• ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
  • کد خبر: 7752
ابراهیمی

تیم فوتبال الدحیل در نمایش قدرتمندانه با ۶ گل حریف خود الاهلی را در هم کوبید.

به گزارش ایران پژواک، شاگردان روی فاریا دیروز در دیدار مقابل حریف با ارائه نمایشی خیره کننده ۶ گل به حریف خود زدند. مهدی بن عطیه ستاره مراکشی اولین گل این مسابقه را به ثمر رساند و سپس الدحیل با ادامه نمایش تهاجمی تا دقایق پایانی گل های خود را به عدد ۶ افزایش داد. دیگر گل‌های دحیل در این بازی توسط محمد مونتاری، شویا ناکاجیما، مراد ناجی و یوسف العربی (دو گل) به ثمر رسید.

الاهلی قطر با وجود تغییرات در نیمکت نتایج نامناسبی را در شروع مجدد لیگ ستارگان به دست آورده است و این تیم با وجود جدایی محمد خانزاده در در دفاع کاملا شکننده نشان داد.

نکته مهم در بازی حریف بعدی استقلال در آسیا آمادگی یوسف العربی مهاجم تیزچنگ مراکشی است که بالاخره خود را به دست آورده و همانطور که در بازی دیدیم به عنوان بازیکن جانشین دو گل در ۵ دقیقه پایانی به ثمر رساند شادی گل همیشگی اش را به نمایش گذاشت.

تیم الدحیل قطر در کسب عنوان قهرمانی این فصل از لیگ ستارگان و نبرد سختی با السد دارد و تغییرات بزرگ این تیم روی نیمکت و کادر بازیکنان برای موفقیت در لیگ قهرمانان انجام شده است. آنها البته در بازی استقلال معزعلی را در خدمت نخواهند داشت اما همچنان تیم قابل احترام و قدرتمندی است اگرچه استقلال هم در بهترین فرم خود بعد از پایان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا در مرحله پلی آف است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی