• ۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۰
  • کد خبر: 10407
علی کریمی

پیش داوری آینده استراماچونی در این برهه که او هنوز با تیمش وارد لیگ نشده غیرممکن است. نه می‌شود آینده او را روشن توصیف کرد و نه سیاه. درباره سرمربی جدید استقلال تنها باید منتظر طی زمان بود و بیلان کاری اش را به مرور مشاهده کرد اما برخی تصمیم های سرمربی جدید استقلال پیش از شروع لیگ می‌تواند دستمایه ای برای طرح سوالات مهم باشد.

به گزارش ایران پژواک، پیش از سفر استقلال به ترکیه آندره استراماچونی نام ۳ بازیکن تیمش را در لیست خروج قرار داد و اعلام کرد که محسن و رضا کریمی به همراه آرمین سهرابیان نتوانسته اند نظر او را جلب کنند. حذف این ۳ بازیکن در قدم اول از سوی مرد ایتالیایی نمی‌توانست انتقادی به دنبال داشته باشد به این علت که این طور به نظر می‌رسید که سرمربی آبی‌ها به دنبال گزینه ها بهتری است و قصد دارد تیمش را با نفرات ایده ال تر به لیگ نوزدهم بفرستد.

این خوش خیالی اما با جذب عارف غلامی، مدافعی که فصل پیش تنها ۵۵۰ دقیقه در ترکیب تیم نیمه بحران زده فولاد بازی کرد نقش برآب شد تا این پرسش مقابل استراماچونی قد علم کند که او چگونه بعد از هفته ها تماشای عملکرد سهرابیان تصمیم به حذف این مدافع گرفته اما بدون اینکه عارف غلامی را در تمرینات استقلال دیده باشد یا نمایش درخشانی از این بازیکن در ترکیب فولاد برجا مانده باشد، اقدام به جذب این بازیکن کرده است؟

غلامی درشرایطی مورد تایید استراماچونی قرارگرفته و با سرمربی استقلال عکس دونفره هم انداخته که هیچ سابقه روشنی در لیگ برتر ندارد و حتی به دلیل ضعف های فنی از فوتبال اصفهان طرد شده است.  شگفت انگیز ترین بخش ماجرا آن جا است که غلامی جانشین بازیکنی شد که هفته ها تلاش می‌کرد شایستگی هایش را در استقلال ثابت کند و حتی در زمان مربیگری کارلوس کی‌روش سابقه دعوت شدن به تیم ملی را هم داشت.

البته بعید هم نیست برخی تصمیم ها به سرمربی استقلال تحمیل شده باشد. درباره غلامی می‌شنویم که به دلیل فشار های مدیربرنامه  علی کریمی سر از استقلال درآورده است و آن مدیربرنامه با استقلالی‌ها شرط کرده که فقط درشرایطی حاضر به تمدید قرارداد کریمی با استقلال خواهد بود که غلامی هم به عضویت این تیم درآید که مسئولان باشگاه استقلال به خواسته تن داده اند!

به هرحال امیدواریم همه پیش بینی ها درباره آینده عارف غلامی غلط باشد و این بازیکن بتواند به مهره ای قابل اتکاء در استقلال بدل شود اما وقتی سابقه تاریک این بازیکن را در تیم های ذوب آهن و سپاهان مرور می‌کنیم به این نتیجه می‌رسیم که آقای استراماچونی تا ساختن غلامی راه طول ودرازی پیش رو دارد و حتی شاید موفق به انجام چنین کاری هم نشود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی