• ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۱
  • کد خبر: 10499
پوکیارلی

سرمربی ایتالیایی آبی پوشان پایتخت گزینه نهایی اش را برای جایگزینی پاتوسی معرفی کرد.

به گزارش ایران پژواک، پاتوسی در نیم فصلی که گذشت عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد. او توسط شفر راهی آبی پوشان شد و خرید بسیار خوبی برای تیمش بود.

همچنانکه پیش بینی می شد استقلال نتوانست پاتوسی را حفظ کند و این بازیکن راهی لیگ امارات شد تا پیراهن بنی یاس را بر تن کند.

با وجود آنکه آبی پوشان هافبک های هجومی مثل فرشید اسماعیلی، علی دشتی و آرش رضاوند را در اختیار دارند اما استراماچونی برای جایگزینی پاتوسی گزینه خارجی به باشگاه معرفی کرد و او هموطنش است.

مانوئل پوکیارلی هافبک هجومی ایتالیایی با مسئولان باشگاه استقلال به توافق رسید و برای عقد قرارداد نهایی وشرکت در تستهای پزشکی به زودی راهی تهران می شود.

این بازیکن به عنوان مهاجم کاذب و دوم بازی می کند و در کنار توانایی بازیسازیی خوب خود را در موقعیت گلزنی قرار می دهد. امپولی باشگاهی است که او بیشتر بازی را در آن در رقابت های سری A انجام داده ست.

پوکیارلی ۳ فصل در سری‌آ و برای امپولی بازی کرد که موفق‌ترین آن فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ بود که این هافبک- مهاجم ۳۸ بازی کرد و ۶ گل به ثمر رساند.پوکیارلی ۲۸ سال سن دارد و استراماچونی او برای خط حمله و جایگزینی آبی پوشان در نظر گرفته است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی