• ۹ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۱۵
  • کد خبر: 10500
ماریبو مایگا

مهاجم مورد نظر سرخ پوشان پایتخت در آستانه توافق نهایی با این تیم است و به زودی راهی تهران خواهد شد. پیچ هواداران بوریرام هم این انتقال را تایید کرد.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس سرانجام بعد از کش و قوس های زیاد گزینه خارجی اش را برای خط حمله پیدا کرد.

ماریبو مایگا مهاجم بلند قد اهل مالی گزینه است که کالدرون برای جذب او چراغ سبز نشان داد. این مهاجم از تجربه بسیار بالایی برخوردار است و سابقه درخشش در لیگ برتر انگلیس و رقابت های لیگ فرانسه را در کارنامه دارد.

او برابر تیم های بزرگی چون پاری سن ژرمن، تاتنهام و چلسی موفق به گلزنی شده است و چنین مهاجمی گزینه بسیار خوبی برای خط حمله سرخ پوشان خواهد بود البته به شرط اینکه او از نظر بدنی در شرایط خوبی قرار داشته باشد و مصدوم نباشد و مهم تر اینکه خیلی زود خود را با تیم هماهنگ کند.

به نظر می رسد که انتقال این مهاجم بلند قد و سرعتی به پرسپولیس قطعی شده است و بزرگ ترین پیچ هواداری بوریرام هم این انتقال را قطعی دانست و قرار است که این بازیکن فردا راهی تهران شود تا با حضور در تست پزشکی سرخ پوشان قرادادش را امضا کند.

نگاهی به آمار این مهاجم نشان داده که او گزینه خوبی برای پرسپولیس است. تنها نکته تاریک کارنامه او در خاورمیانه همین تیم بوریرام است که نتوانست در آن عملکرد خوبی از خود نشان دهد.

النصر عربستان: ۳۰ بازی، ۱۱ گل  و ۴ پاس گل

الاتحاد امارات: ۹ گل و ۲ پاس گل در ۲۳ بازی

عجمان امارات: ۱۰ گل و ۲ پاس گل در ۱۹ بازی

بوریرام تایلند: ۱ گل در ۳ بازی (ضعیف‌ترین عملکرد دوران بازی‌ خود را به نمایش گذاشت و پس از فسخ قراردادش با بوریرارم در فروردین امسال تاکنون بدون تیم بوده)

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی