پاسکاتو

فعالیت های انتقالاتی استقلال و پرسپولیس تقریبا به پایان رسیده و تنها بحث خرید بازیکنان خارجی در این دو تیم باقی مانده است.

به گزارش ایران پژواک، استقلال و پرسپولیس به دنبال تقویت توانایی هجومی خود با خرید بازیکنان خارجی هستند. در این بین هر دو باشگاه در حال بررسی وضعیت چندین گزینه خارجی هستند.

پرسپولیس و بازیکن دو میلیون یورویی

وینسنته کالدرون اصرار زیادی به خرید مهاجم خارجی برای خط حمله تیمش دارد. بر همین اساس هم مدیران پرسپولیس خرید یک مهاجم خارجی را در دستور کار خود قرار داده اند و تاکنون چندین گزینه را بررسی کرده اند. با این وجود، هر یک از گزینه ها به دلایلی پرسپولیسی نشده و فعلا مدیران این باشگاه نتوانسته اند که درخواست سرمربی آرژانتینی سرخپوشان را پاسخ دهند. در همین حال بررسی گزینه های جدید ادامه دارد.

جدیدترین گزینه ای که برای پیوستن به پرسپولیس نام مطرح شده، فرانکو دی سانتو است. فرانکو دی‌سانتو مهاجم ۱۹۳ سانتیمتری و ۳۰ ساله آرژانتینی است که سابقه بازی در تیم های انگلیسی از جمله تجربه حضور در یک مقطع کوتاه در سال ۲۰۰۸ را در چلسی دارد.  دی سانتو تا سال ۲۰۱۳ هم در فوتبال انگلیس حضور داشت و بیشتر در در دسته های پایینتر فوتبال انگلیس بازی کرد و در نهایت راهی وردربرمن آلمان شد. این مهاجم ۳۰ ساله سپس راهی شاکله شد و فوتبال خود را برای سه سال در این تیم آلمانی ادامه داد. االبته دی سانتو در شاکله آمار خوبی به نام خود ثبت نکرد و در ۷۱ بازی تنها ۵ گل زد. حضور در رایو وایکانو و اتلتیکو مینیرو آخرین تجربیات این مهاجم آرژانتینی در سال های اخیر محسوب می شوند.

با چنین کارنامه ای، دی سانتو یک گزینه بسیار جذاب برای پرسپولیس محسوب می شود. البته معلوم نیست که پرسپولیس بتواند مبلغ جذب این بازیکن را پرداخت کند. دی سانتو در سال ۲۰۱۹ با مبلغ ۲٫۵ میلیون یورو به رایکو وایکانو پیوست و در حال حاضر ترانسفر مارکت ارزش او را دو میلیون یورو برآورد می کند. مبلغی که به مراتب از توانایی مالی باشگاه پرسپولیس افزونتر است و کار خرید این مهاجم آرژانتینی را با اما و اگر روبرو می کند.

پاسکاتو از یووه

استقلال هم مانند پرسپولیس به دنبال یک بازیکن خارجی برای تقویت تیم خود در فاز هجومی است. البته آبی پوشان مهاجم وسط نمی خواهند و به دنبال خرید یک هافبک تهاجمی هستند. بعد از جدایی پاتوسی، استقلالی ها به دنبال یافتن یک گزینه خارجی مناسب برای جانشینی این هافبک مهاجم توانمند آفریقایی برآمده اند. یکی از گزینه های استقلال کریستین پاسکواتو است. این بازیکن سال ۳۰ ساله که فصل گذشته را در فوتبال لهستان دنبال کرد، سابقه بازی در یوونتوس را هم دارد و یک بازی بسیار با تجربه محسوب می شود. قیمت این بازیکن حدود ۵۰۰ هزار یورو برآورد می شود که مبلغی خیلی دور از دسترس و توان استقلال هم نیست. گفته می شود که این بازیکن مذاکرات مثبتی هم با این تیم داشته و در صورتی که استراماچونی نظر مثبت قطعی اش را بدهد پاسکواتو آبی پوش می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی