• ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۴۲
  • کد خبر: 10668
 استقلال و پرسپولیس

اگر قضاوت بر پایه دیدارهای دوستانه قضاوتی درباره سرخ آبی ها داشته باشیم باید تاکید کرد که پرسپولیس دو نقطه ضعف جدی دارد که این برای استقلال نقطه قوت شده است.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تابستانی بازی های دوستانه زیادی برگزار کرده است.

تیم کالدرون در دو روز اخیر دو دیدار دوستانه برابر فولاد و نساجی دو تیم لیگ برتری برگزار کرده است.

سرخ پوشان در این دو دیدار دوستانه عملکرد خوبی از خود نشان نداده اند تا جایکه یک بار تن به شکست داده اند و یک بار هم به تساوی رسیده اند.

پرسپولیس در این دو دیدار دوستانه چهار گل دریافت کرده و تنها دو گل به ثمر رسانده است.

تیم کالدرون در تابستان و در بازی های دوستانه ای که به میدان رفته دو مشکل جدی داشته است.

مشکل نخست پرسپولیس فرصت های زیادی است که بازیکنان این تیم به راحتی از دست می دهند.کالدرون از همان روزهای نخست حضورش در پرسپولیس تاکید کرده که تیم او به جذب یک مهاجم خارجی خوب نیاز دارد اما هنوز این خواسته برآورده نشده و علیپور هم از روزهای اوج خود فاصله گرفته و به نظر می رسد که انگیزه لازم را برای درخشش ندارد.

و اما مشکل دیگر پرسپولیس که قبلا نبود خط دفاعی است. خوردن چهار گل دو دیدار به خوبی نشان می دهد که خط دفاعی سرخ پوشان برخلاف چند فصل اخیر اصلا آماده نیست و این می تواند نگرانی بزرگی برای کالدرون و هواداران باشد.

و اما هر چند نمی توان تیم ها را براساس بازی های دوستانه مقایسه کرد اما حریف سنتی سرخ پوشان یعنی استقلال این دو مشکل را حداقل در دیدارهای دوستانه نداشته است.

استقلال در دیدارهای دوستانه خود حداقل در هر دیدار چهار گل به ثمر رسانده است و این آمار به خوبی نشان می دهد که استراماچونی مشکل اصلی و اساسی تیمش را برطرف کرده است.

و اما خط دفاعی استقلال هم با وجود جدایی منتظری وضعیت خوبی دارد تا جایکه در ۷ بازی تنها ۴ گل دریافت کرده است و از این حیث هم تیم استراماچونی در وضعیت خوبی قرار دارد.

استقلال در دیدارهای دوستانه هم در کارهای دفاعی و هم در خط دفاعی بسیار خوب ظاهر شده است و استراماچونی نوید روزهای خوبی را برای تیمش می دهد و بعید نیست که او بتواند در صورت آماده بودن بازیکنان و رهایی از مصدومیت های بد تیمش را بعد از مدتها قهرمان کند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی