• ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۸
  • کد خبر: 10679
کالدرون

سرمربی سرخ پوشان پایتخت بعد از شکست برابر فولاد خوزستان هشدار جدی به سه بازیکن کلیدی تیم داشته است.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس در دیدار دوستانه برابر فولاد خوزستان با دو گل تن به شکست داد تا یک نتیجه ناامید کننده دیگر را با کالدرون به دست آورد.

سرخ پوشان در این دیدار درحالی با دو گل تن به شکست دادند که چند بازیکن کلیدی این تیم نمایشی ناامید کننده از خود نشان دادند که باعث ناراحتی و خشم سرمربی تیم هم شدند.

شجاع خلیل زاده مثل همیشه خشن و عصبی بازی می کند و اعتراض های زیاد او باعث شد تا از بازی اخراج شود و بار دیگر تیم را در شرایط بدی قرار دهد.

شجاع از نظر فنی بازیکن بسیار توانایی است اما بسیار در حال اعتراض کردن و حاشیه سازی است و این باعث می شود تا کارت زردها و قرمزهای بی جهت زیادی را دریافت کند و این نقطه ضعف بزرگی برای او به شمار می آید.

از طرف دیگر کامیابی نیا  هم دسته کمی از او ندارد با این تفاوت که این بازیکن خطاهای بی مورد زیاد انجام می دهد و کمتر به داوران اعتراض می کند. کامیابی نیا از بهترین بازیکنان پرسپولیس در دوران برانکو بوده و کالدرون هم حساب ویژه ای روی این بازیکن خواهد داشت.

هافبک دفاعی سرخ پوشان بازی های زیادی را به خاطر محرومیت از دست می دهد البته سبک بازی او هم بازی درگیرانه را می طلبد اما باید تلاش کند که کمتر خطای بی مورد انجام دهد و به داوران اعتراض کند.

بازیکن دیگر پرسپولیس که این روزها کالدرون از عملکرد او راضی نیست علی علیپور است که او هم با هشدار جدی سرمربی آرژانتینی مواجه شده و به او علیپور تاکید شده که اگر انگیزه لازم را نداشته باشد از ترکیب تیم کنار گذاشته می شود.

کالدرون به شجاع و کامیابی نیا هشدار داده که دست از اعتراض های و خطاهای بی مورد بردارند و نهایت تمرکز خود را روی مسائل فنی گذارند و به علیپور هم هشدار جدی داده که باانگیزه و شور و هیجان بیشتری در ترکیب اصلی بازی کند والا نیمکت نشین خواهد شد و جای خود را به جوان های باانگیزه مثل روستایی و عبدی و شاید مهاجم خارجی دهد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی