استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال که از تساوی ثانیه های پایانی تیم شان برابر فولاد خوزستان بسیار عصبانی بودند ضمن سر دادن شعارهایی علیه وزیر ورزش از وی خواستند استقلال را از لیگ کنار بگذارد!

به گزارش ایران پژواک، دیدار تیم های استقلال و فولاد خوزستان در هفته دوم نوزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر از ساعت ۱۹ پنجشنبه در ورزشگاه آزادی برگزار شد که این دیدار با تساوی یک به یک خاتمه یافت. فرشید اسماعیلی(۴۹) برای استقلال گل زد. امیرحسین باقری(۹۵) برای فولاد گل زد.

بعد از پایان این دیدار هواداران استقلال که بسیار عصبانی بودند علیه وزیر ورزش شعار دادند. آنها اعتقاد دارند سلطانی فر حامی پرسپولیس است و نمی خواهد تیمی جز سرخپوشان تهرانی در لیگ برتر به قهرمانی دست پیدا کند!

طرفداران استقلال که به شدت از وضعیت موجود ناراضی هستند در انتقادات خود عنوان کردند در هر دو بازی داوران توجیه شده اند تا بیش از اندازه وقت بگیرند و استقلال امتیازات را از دست بدهد!

* هواداران استقلال از عملکرد فغانی به شدت ناراحت بودند و علیه او الفاظ ناشایستی را بکار برده و به سمت او بطری آب پرتاب کردند. بازیکنان استقلال نیز به سمت داور بین المللی فوتبال ایران رفتند و با او به درگیری لفظی و مجادله پرداختند. 

* جواد نکونام سرمربی فولاد سعی در آرام کردن بازیکنان استقلال داشت و از آنان خواست تا آرامش خود را حفظ کنند. نکونام پس از اینکه تیمش به استقلال گل زد خوشحالی نکرد و اجازه نداد بازیکنان به سمت او بیایند.

* برخی هواداران استقلال، بازیکنان تیمشان را به بی غیرتی متهم کرده و اعتقاد داشتند که آنها به اندازه پولی که دریافت می کنند در زمین از خود تلاشی نشان نمی دهند.

* با دخالت ماموران انتظامی، هواداران رفته رفته ورزشگاه را ترک کردند اما همچنان علیه فغانی شعار می دادند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی