• ۲ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۰۳
  • کد خبر: 11957
استقلال

بعد از دو پیروزی پیاپی که آبی پوشان در لیگ برتر به دست آورده اند لبخند و خوشحالی به تمرین این تیم به ویژه استراماچونی برگشته است.

به گزارش ایران پژواک، استقلال فصل جاری رقابت های لیگ برتر را ناامید کننده آغاز کرد. این تیم با هدایت استراماچونی در ۵ بازی خود تنها ۳ امتیاز کسب کرد و همین باعث شد تا هم بازیکنان از نظر روحی در وضعیت بدی قرار گیرند و هم استراماچونی عصبی و خشن نشان دهد.

به نظر می رسد که استقلال روزهای سخت و تلخ را پشت سر گذاشته است. آبی پوشان در دو دیدار اخیر خود در لیگ برتر به پیروزی دست پیدا کردند و همین باعث شده تا شادی در تمرین این تیم مشهود باشد.

پیروزی پر گل برابر سایپا حسابی روحیه تیم استراماچونی را بالا برده و خود این مربی هم خوشحال تر از قبل به نظر می رسد.

تصویری که از تمرین استقلال شکار شده است به خوبی روحیه بالای بازیکنان و سرمربی را نشان می دهد و این تیم اگر انگیزه و روحیه خود را حفظ کند و در دو دیدار بعدی خود  هم به پیروزی برسد می تواند برای کسب عنوان قهرمانی استارت زند.

استقلال در دیدار بعدی خود از پارس جنوبی پذیرایی خواهد کرد و باتوجه به اینکه میزبان است می تواند امیدوار به پیروزی باشد.

و اما حساس ترین دیدار آبی پوشان در هفته نهم و در تبریز خواهد بود؛ جایکه باید به مصاف تراکتور سازی یکی از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی برود.پیروزی در این بازی باعث می شود تا استقلال برای کسب عنوان قهرمانی استارت بزند.

دو پیروزی اخیر استقلال انگیزه و روحیه تیم را بالا برده است و آنها می توانند به بازی های بعدی خود امیدوار باشند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی