بورس

سهام شرکت‌های داروسازی زاگرس فارمد پارس، صنایع ریخته‌گری ایران و تامین ماسه ریخته‌گری امروز در بورس و شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، توسعه خدمات دریایی و بندی سینا و آهن و فولاد ارفع در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۱۵۲۴واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۴میلیارد و ۲۹میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۱۸۰میلیارد تومان در ۵۵۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی زاگرس فارمد پارس، صنایع ریخته‌گری ایران و تامین ماسه ریخته‌گری امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های نورد و قطعات فولادی، سالمین و آلومراد نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲۰۳۹میلیون ورقه به‌ارزش ۱۲۹۷میلیارد تومان در ۳۳۹هزار نوبت، آیفکس ۴۸واحد افت کرد و در ارتفاع ۴۱۰۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، توسعه خدمات دریایی و بندی سینا و آهن و فولاد ارفع بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های بیمه سامان، پاکدیس و بیمه اتکایی امین هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی