بورس

سهام شرکت‌های جام دارو، سیمان سفید نی‌ریز و نیروکلر امروز در بورس و شرکت‌های پخش البرز، صنایع ماشین‌های اداری ایران و کی بی سی در فرابورس بیشترین رشد را داشتند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۳۷۲ واحدی به کار خود پایان داد و تعداد ۳ میلیارد و ۹۸۶ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲۱۰۸ میلیارد تومان در ۵۰۶ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های جام دارو، سیمان سفید نی‌ریز و نیروکلر امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های تولیدی مهرام، سرمایه‌گذاری شفادارو و گروه صنایع بهشهر ایران نیز بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۸۰۱ میلیون ورقه به‌ارزش ۱۴۹۳ میلیارد تومان در ۳۰۴ هزار نوبت، آیفکس ۱۱ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۴۴۸۳ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پخش البرز، صنایع ماشین‌های اداری ایران و کی بی سی  بیشترین رشد قیمت را داشتند و شرکت‌های قند شیروان قوچان و بجنورد، بهمن لیزینگ و صنایع بهداشیتی ساینا هم بیشترین کاهش قیمت را شاهد بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی