لبنان

دو نفر از نمایندگان لبنانی با اشاره به اقدام حامیان حریری و جعجع در بستن راهها در برخی مناطق این کشور خواستار پایان دادن به این تحرکات شدند.

به گزارش ایران پژواک به نقل از النشره، جمیل السید از نمایندگان پارلمان لبنان اعلام کرد: با شتاب پیدا کردن روند تشکیل کابینه در لبنان، هواداران سعد حریری نخست وزیر دولت پیشبرد امور جاده سعد نائل و المرج و جدیتا را بسته اند و هواداران سمیر جعجع رئیس حزب القوات اللبنانیه هم اتوبان زحله در استان بقاع را بسته اند و شاید فردا شاید بستن راههای دیگری باشیم.

وی افزود: آنها خود تصمیم به بایکوت دولت و عدم مشارکت در آن گرفتند و احدی آنها را کنار نزده است پس چرا با آتش بازی می‌کنند و راه‌ها را می‌بندند.

السید تاکید کرد: بازی آشکار شده است و آتش خود محرکان را قبل از دیگران خواهد سوزاند و ارتش باید مانع آن شود.

این در حالی است که خبرنگار النشره گزارش داد: شماری از لبنانی‌ها، جاده سعد نایل-تعلبایا در زحله در استان بقاع لبنان را با سنگ و موانعی بستند. شماری نیز اتوبان زحله را در هر دو طرف بسته اند.

این رسانه لبنانی همچنین از تجمع تظاهرات کنندگان در ورودی بندر طرابلس لبنان خبر داد و اعلام کرد: تظاهرات کنندگان شعارهایی در توقف فساد و پاکسازی طرابلس از مفسدان سر دادند.

تظاهرات کنندگان در ورودی بندر طرابلس چادر زده اند اما در داخل آن عبور و مرور عادی است.

همزمان سلیم عون نماینده فراکسیون «لبنان قوی» در پارلمان لبنان هم اعلام کرد: هر که می‌خواهد که ندایش شنیده شود پس به ندای مردم گوش کند و مردم از بستن راه‌ها به تنگ آمده اند. روش تحقق خواسته این نیست تا کی و تا به کجا؟

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی