اون

رئیس جمهور ایالات متحده آمریکا و رهبر کره شمالی پشت درهای بسته در سه مرحله دیدار و گفتگو کردند و در نهایت اسنادی را امضا کردند.

به گزارش ایران پژواک، بالاخره انتظارها به سر آمد. کیم جونگ اون پرچم سفید را تا نیمه بالا برد و در سنگاپور دشمن قسم خورده خود را پشت درهای بسته ملاقات کرد. هفت دهه خصومت و دشمنی در پشت درهای بسته به گفتگویی به ظاهر صلح آمیز ختم شد، البته صلحی که هنوز در ابهام است. با این حال این دو کشور ساعاتی پیش اسناد مشترک را امضا کردند، رئیس جمهوری آمریکا در جریان امضای این سند گفت که کار برای اجرای مفاد این سند به زودی آغاز خواهد شد. وی ادامه داد بسیار مفتخر است که بعد از مذاکرات موفقیت آمیز سندی را به طور مشترک امضا کنند.

کیم جونگ اون نیز گفت بسیار خوشحال است که سندی تارخی را امضا می کند. او از رئیس جمهور امریکا به خاطر برگزاری این نشست تشکر کرد.

اگر چه متن این سند هنوز منتشر نشده است اما ترامپ گفت از این پس روابط دو کشور بسیار متفاوت تر از گذشته خواهد بود. او رهبر کره شمالی را «کیم» نامید و از او تشکر کرد و بار دیگر گفت که این مذاکرات از هر آنچه دیگران پیش بینی می کردند بهتر بوده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی