بورس

سهامداران شرکت‌های باما، ایران دارو و گروه صنعتی بوتان در بورس و معامله‌گران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، داروسازی تولید دارو و داروسازی سبحان انکولوژی در فرابورس بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با افت ۱۴هزار و ۸۰۸واحدی  به کار خود پایان داد و تعداد ۳میلیارد و ۹۵۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۲هزار و ۹۸۱میلیارد تومان در ۵۲۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گلوکوزان، بهنوش ایران و شیر پاستوریزه پگاه خراسان امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های باما، ایران دارو و گروه صنعتی بوتان نیز بیشترین افت را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۱۸۴۸میلیون ورقه به‌ارزش ۲۰۲۸میلیارد تومان در ۵۴۹هزار نوبت، آیفکس ۱۴۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۶۸۹۳واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های تولید نیروی برق دماوند، فرآورده‌های زغال‌سنگ پرورده طبس و بانک دی افزایش قیمت را داشتند و شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن پردیس، داروسازی تولید دارو و داروسازی سبحان انکولوژی هم بیشترین افت قیمت را شاهد بودند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی