• ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۲۳
  • کد خبر: 14854
بورس

سهامداران شرکت‌های نوش مازندران، کویر تایر و سرمایه‌گذاری سایپا در بورس و معامله‌گران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، زرین معدن آسیا و کشتیرانی دریای خزر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش ایران پژواک، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد یک هزار و ۳۳۶واحدی  به کار خود پایان داد و تعداد ۶میلیارد و ۳۷میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۶هزار و ۲۱۶میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۰۳هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت..

بر این اساس سهامداران شرکت‌های نوش مازندران، کویر تایر و سرمایه‌گذاری سایپا امروز بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار و در مقابل سهامداران شرکت‌های سرمایه‌گذاری مسکن، داده‌پردازی ایران و کشت و صنعت پیاذر بیشترین کاهش را در سبد سهام خود داشتند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۷۹۶میلیون ورقه به‌ارزش ۳۳۷۹میلیارد تومان در ۵۸۶هزار نوبت، آیفکس ۸۵واحد رشد کرد و در ارتفاع ۸۰۴۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های مدیریت انرژی امید تابان هور، زرین معدن آسیا و کشتیرانی دریای خزر بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع بهداشتی ساینا، پاکدیس و دارویی ره‌آورد تامین بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی