• ۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
  • کد خبر: 15054
بورس

شاخص بورس در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت با ثبت رشد بیش از ۹۶ هزار واحدی، بیشترین رشد هفتگی تاریخ بورس را به ثبت رساند و ۱۵ درصد بازدهی را نیز نصیب سهامدارن خود کرد.

به گزارش ایران پژواک، در جریان معاملات بورس اوراق بهادار در هفته‌ای که گذشت، تعداد ۳۷ میلیارد و ۲۳۶میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۹۸ هزار و ۱۸۵ میلیارد ریال در ۵ میلیون و ۶۹۶هزار و ۹۸۹ دفعه طی ۵ روز معاملاتی مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب ۲.۴۱ درصد کاهش، ۱۴.۵۵ درصد افزایش و ۲۳.۵۹ درصد افت را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که  تعداد  یک میلیارد و ۹ میلیون واحد از صندوق های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران هم در هفته گذشته به ارزش کل بیش از ۱۱ هزار و ۳۱۱ میلیارد ریال مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۹۰.۱۸ و ۹۰.۳۵ درصد افزایش همراه شدند.

در بازار بدهی نیز که اوراق مشارکت، گواهی سپرده و صکوک معامله می شود، در این مدت تعداد یک میلیون و ۲۰۰ هزار برگه اوراق مشارکت به ارزش کل بیش از یک هزار و ۱۹۰ میلیارد ریال معامله شد.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۵ اردیبهشت با ۹۶ هزار و ۱۶۰ واحد افزایش، معادل ۱۴.۸۹ درصد رشد را به ثبت رساند و به رقم ۷۴۱ هزار و ۹۲۳ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۶ هزار و ۴۹۷ واحد افزایش معادل ۱۱.۷۵ درصد رشد کرد و رقم ۲۵۲ هزار و ۵۶واحد را به نمایش گذاشت.

همچنین شاخص بازار اول با ۷۱ هزار و ۹۰۳ واحد افزایش به رقم ۵۲۴ هزار و ۹۱۲ واحد و شاخص بازار دوم با ۱۸۷ هزار و ۹۸۴واحد افزایش به عدد یک میلیون و ۵۷۴ هزار و ۳۱۹واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۵.۸۷ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۳.۵۶ درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی