کرونا

بیمارستانی در فرانسه با بررسی دوباره برخی نمونه‌های آزمایشگاهی از بیماران در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرده که مدت‌ها پیش از اعلام رسمی شیوع کرونا در فرانسه، شیوع این بیماری آغاز شده بود.

به گزارش ایران پژواک به نقل از گاردین، بیمارستانی در فرانسه با بررسی دوباره برخی نمونه‌های آزمایشگاهی از بیماران در اواخر سال گذشته میلادی اعلام کرده که مدت‌ها پیش از اعلام رسمی شیوع کرونا در فرانسه و حتی چین، بیمارانی با علائم کرونا در حومه پاریس مشاهده شده بود.

در این ارتباط دکتر «ایو کوهن»، رئیس بیمارستانی در حومه پاریس اعلام کرده که در حال بررسی نمونه‌هایی از بیمارانی است که در ماه دسامبر سال گذشته با علائم کرونا به بیمارستان مراجعه کرده بودند، اما آنفولانزا نداشته‌اند.

این مقام بهداشتی در عین حال تائید کرده که حداقل نتیجه آزمایش یکی از بیمارانی که در ۲۷ دسامبر در این بیمارستان بستری بوده است، حال با بررسی دوباره آزمایش‌های کرونا، مثبت شده است.

تا کنون در فرانسه بیش از ۲۵ هزار نفر بر اثر ابتلاء به کرونا جان خود را از دست داده‌اند و تا با تائید مثبت مورد ابتلاء به کرونا در این کشور از ۲۷ دسامبر مشخص می‌شود که شیوع کرونا در فرانسه مدت‌ها پیش از اعلام رسمی در این کشور آغاز شده بود.

دولت فرانسه برای نخستین بار در ۲۴ ژانویه یعنی حدود یک ماه بعد از زمانی که حال آزمایش کرونا در بیمارستانی در حومه پاریس مثبت شده، نخستین ابتلای به کرونا را اعلام کرد و حال مشخص شده حداقل یک ماه پیش از اعلام رسمی دولت فرانسه، شیوع کرونا در پاریس آغاز شده بود.

از سوی دیگر مثبت شدن آزمایش کرونای یک بیمار در ۲۷ دسامبر حتی یک هفته قبل از اعلام رسمی شیوع این بیماری در چین است و حال به نظر می‌رسد مدت‌ها قبل از اعلام رسمی شیوع کرونا در شهر ووهان چین، شیوع این بیماری در فرانسه نیز آغاز شده بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی