• ۲۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۰۸
  • کد خبر: 15848
مصطفی سالاری

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره آخرین وضعیت افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران این سازمان در سال جاری توضیح داد و گفت: اگر افزایش حقوق‌ها طی چند روز آینده به تصویب دولت برسد ما مابه‌التفاوت افزایش حقوق‌ها را در خرداد ماه در قالب پرداخت‌های جداگانه‌ای واریز می‌کنیم.

به گزارش ایران پژواک، مصطفی سالاری در گفت‌وگو با ایسنا، درباره زمان برگزاری جلسه هیئت وزیران برای تصویب میزان افزایش حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی در سال جاری اظهار کرد: ظرف چند روز آینده باید در جلسه دولت مطرح شود.

وی افزود: مستندات لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی آماده و ارائه شده است و به احتمال زیاد ظرف هفته آینده در دولت مطرح می‌شود.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پاسخ به اینکه افزایش حقوق‌ها به خردادماه نخواهد رسید؟ گفت: کار سختی است، زیرا فایل‌ها آماده و پرداخت حقوق‌ها آغاز شده است، ولی اگر میزان افزایش حقوق‌ها طی چند روز آینده به تصویب دولت برسد ما مابه التفاوت افزایش حقوق‌ها را در خرداد ماه در قالب پرداخت‌های جداگانه‌ای انجام می‌دهیم. مشروط بر اینکه نهایتا ظرف یک هفته به تأیید دولت برسد.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدی US ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    منصوب دولت بی تدبیر باتوصیه دولت با بهانه های مختلف و وعده های احمقانه بعد از گذشت ۳ماه ازسال۹۹ درمورد افزایش حقوق بازنشستگان که باید ازمحل سپرده خود برخلاف دولتیان اعمال شود ابراز توجیه می کند همراه با دولت از سفره بازنشستگان را خالی کردن،با برداشت بیش از ۳۰۰هزار میلیارد تومان از صندوق بازنشستگان وکارگران،بدون احتساب مدت زمان پول در اختیار دولت
  • رزمگیر IR ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۳/۲۳
    0 0
    با عرض سلام و ادب همانگونه که آقایان مسئولین مستحضرندقانون برای همه سطوح درآمدی دررابطه با افزایش حقوق یکسان وضع شده،خوبه که بفکر عزیزان حداقل بگیرهستین اما این مسئله نباید باعث نادیده گرفتن سایر سطوح که حق بیمه بیشتری پرداخت کردن بشه،ممنون از توجهتون

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی