• ۱۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۹
  • کد خبر: 18299
محمود فکری

سرمربی استقلال در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار تیمش با مس رفسنجان صحبت کرد.

به گزارش ایران پژواک، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل مس رفسنجان در هفته اول مسابقات لیگ برتر اظهار داشت: شروع لیگ بیستم را داریم و امیدوارم با تلاش و کوشش تمام اعضای مجموعه فوتبال لیگی پویا، مرتب و منظم داشته باشیم که به دور از مسائل حاشیه‌ای و گرفتاری‌ها باشد. یک تشکری از سازمان لیگ باید داشته باشم که با وجود تمام مشکلات لیگ آغاز شده است. هم باید خسته نباشید و خدا قوت بگوییم و هم امیدوارم تمام تلاش خود را داشته باشند تا لیگ خوبی داشته باشیم. از کمیته داوران و خود داوران باید تشکر کنم که همیشه قشری مظلوم بودند و با وجود تمام مشکلاتی که در بحث دستمزد آنها هست، اما با همه این مشکلات می‌سازند و کار می‌کنند.

سرمربی استقلال درباره شناختش از مس رفسنجان گفت: برای تیم استقلال هیچ دیداری آسان نیست. همه تیم‌هایی که مقابل استقلال بازی می‌کنند با انگیزه هستند و این موضوع برای ما مشکل‌ساز می‌شود. مس رفسنجان از جمله تیم‌هایی است که با اقتدار به لیگ‌برتر صعود کرد و حقش بود. از شروع فصل گذشته جزو تیم‌های مدعی بودند و با فاصله قهرمان شدند. امسال تیم خوبی را بستند. شناخت خوبی روی نفرات این تیم دارم که جزو بازیکنان باانگیزه و باکیفیت هستند. این دیدار و بازی‌های بعد آسان نیست. نمی‌توانیم بگوییم قرعه ما در لیگ‌برتر آسان است. باید با تمام توان و تلاش‌مان وارد بازی شویم و به امید خدا با تلاش و جنگندگی بازیکنان سه امتیاز این دیدار را کسب کنیم.

او درباره شناختش از محمد ربیعی، سرمربی مس گفت: من و ربیعی همدیگر را از گذشته می‌شناسیم و می‌دانیم در مجموع کادرفنی این تیم چطور برنامه‌ریزی می‌کند. امیدواریم در زمین، از طرف هر دو تیم بازی خوبی انجام شود و در آخر هم نتیجه خوبی رقم بخورد.

سرمربی استقلال درباره بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات تیمش نیز گفت: پنجره نقل‌وانتقالات ارتباطی به کادر فنی و پزشکی ندارد اما بازیکنان جدید خودمان را در اختیار نداریم و تا وقتی پنجره باز نشود آن‌ها را نخواهیم داشت. اگر تا فردا این مجوز صادر شود از بازیکنان جدید استفاده می‌کنیم؛ در غیر این صورت بازیکنانی داریم که در این دیدار به مشکل نخوریم و عملکرد خوبی را از خودمان نشان دهیم. با توجه به انگیزه بازیکنان، بتوانیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

فکری درباره برگزاری بازی‌ها بدون حضور تماشاگر یادآور شد: در مجموع از نیم‌فصل گذشته به این سمت، تیم‌ها طرفداران خود را در ورزشگاه ندارند. این اتفاق قشنگ نیست. استادیوم با شور و حال طرفداران قشنگ‌تر و جذاب‌تر می‌شود. هم شخص خودم و هم بازیکنان استقلال می‌دانند که طرفداران پرشماری حامی استقلال و خواهان برد این تیم هستند. چه در استادیوم و چه در خانه، حمایت آن‌ها را در کنار خودمان احساس می‌کنیم. ان شاء الله بازیکنان عرق می‌ریزند تا آن‌ها را در منزل خوشحال کنند.

وی درباره وضعیت مصدومان تیمش هم گفت: داریوش شجاعیان تنها آسیب دیده ما است که او را در بازی با مس رفسنجان در اختیار نخواهیم داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی