• ۲۸ آذر ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۸
  • کد خبر: 19018
پرسپولیس

پرسپولیس امیدوار است اینبار موفق شود اتفاقی خلاف فینال ۲۰۱۸ شکل دهد و برابر حریف کره‌ای خود به موفقیتی تاریخی دست یابد.

به گزارش ایران پژواک، در غیاب احسان پهلوان، عیسی آل کثیر و وحید امیری خط تهاجمی پرسپولیس با خلا بزرگی مواجه است اما یحیی گل محمدی امیدوار است با بازیکنانی که در اختیار دارد بتواند شرایط را علیه حریف کره‌ای خود در فینال لیگ قهرمانان آسیا کند. با آنالیز بازی‌های اخیر اولسان هیوندای کره جنوبی و شرایطی که این تیم در فاز تدافعی داشته، به شدت از نظر ضربات ایستگاهی و شوت‌ها متزلزل نشان داده‌اند. موضوعی که باعث شده تا اکنون پرسپولیس به دنبال ضربه زدن به این تیم از این راه باشد.

در ترکیب پرسپولیس بازیکنان شوتزنی همچون سیامک نعمتی، امید عالیشاه، احمد نوراللهی، بشار رسن، میلاد سرلک و ... قرار دارند و در ضربات کرنر هم سیدجلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان قادر خواهند بود به خوبی از فضای لازم سود ببرند. موضوعی که باعث می‌شود یحیی گل محمدی تاکید زیادی به شاگردانش برای استفاده از این فضاها و همچنین سود بردن عبدی و دیگر بازیکنان نزدیک به خط دروازه برای ریباندها داشته باشد.

پرسپولیس تاکنون در این فصل از لیگ قهرمانان توانسته ۱۲ گل به ثمر برساند و باید دید در فینال نیز قادر خواهند بود این آمار خود را افزایش دهند و اولین گل خود در این رقابت را به ثمر برسانند یا خیر.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی