• ۱۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
  • کد خبر: 19768
استقلال

بابک مرادی با حضور در زمین بازی مقابل نفت مسجدسلیمان، بازیکن تأثیرگذاری بود.

به گزارش ایران پژواک، استقلال در زمین نفت مسجدسلیمان با اشتباه عجیب حسینی در نیمه نخست، غافلگیر شد. روی کرنر ارسالی نیما انتظاری، سنگربان آبی ها سعی در جمع کردن توپ داشت اما به شکلی عجیب، این توپ وارد دروازه شد تا نفتی ها نیمه نخست را برنده از زمین خارج شوند.

اما در نیمه دوم، حملات استقلال بر روی دروازه نفت مسجدسلیمان تشدید یافت و شاگردان فکری بارها و بارها شانس رسیدن به گل را به دست آوردند تا اینکه تلاش آنها در دقیقه ۷۰ بازی نتیجه داد.

در دقیقه ۶۸ این دیدار، فکری دست به دو تعویض همرمان زد و بابک مرادی به همراه مهدی مهدی پور جایگزین نادری و شجاعیان شدند. در دقیقه ۷۰ روی یک حرکت تیمی که خود وریا غفوری آن را آغاز کرده بود، توپ به ارسلان مطهری رسید و او نیز با یک پاس به سمت چپ، بابک مرادی را صاحب توپ کرد و هافبک تازه به میدان آمده آبی ها با یک ارسال خوب، وریا غفوری را صاحب موقعیت کرد که ضربه سر کاپیتان آبی ها بالاخره قفل دروازه نفت مسجدسلیمان را باز کرد.

بابک مرادی که به خاطر فرم خاص موهایش به فلینی آبی ها معروف شده است، در بازی های گذشته تنها در چند دقیقه پایانی بازی مقابل فولاد و تراکتور به میدان آمده بود که مجموع دقایق حضور او به ۱۰ دقیقه هم نرسیده بود اما در این دیدار فرصت بیشتری برای خودنمایی داشت.

او در اولین حضور جدی اش با پیراهن استقلال یک پاس گل به وریا غفوری داد و در ادامه نیز ضربه او در دهانه دروازه پس از برخورد به مدافع نفتی ها با بدشانسی تمام به تیر دروازه اصابت کرد تا مرادی نتواند روز خوبش را تکمیل کند.

مرادی که ۳۳ روز را با حکم کمیته تعیین وضعیت از حضور در ترکیب استقلال محروم بود، در این دیدار نشان داد که خرید خوبی برای آبی پوشان است و در صورت حضور بیشتر در ترکیب تیمش، می تواند بیش از این نیز تأثیرگذار باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی