کوسه

جزایر اگزوما در باهاما که به داشتن سواحل شنی سفید و آب‌های کاملا زلال و شفاف معروف است، فرصت زیادی را برای عکس گرفتن ایجاد می‌کند.

به گزارش ایران پژواک، زمانی که کاترینا زاروتسکی که مدل است، به همراه نامزد و خانواده‌اش ماه گذشته به این منطقه رفتند، او مشتاق بود که قشنگ‌ترین مناظر را ثبت کند.

در یکی از این روزها کاترینا پس از ناهار متوجه گروهی می‌شود که در حال غواصی در نزدیکی تعدادی کوسه پرستار (نوعی کوسه که بیشتر در مناطق گرمسیری و نیمه گرمسیری زندگی می‌کند) هستند.

او به رغم نگرانی خانواده، مشتاق بود که داخل آب برود و چند عکس در کنار این کوسه‌ها بگیرد.

این مدل ۱۹ ساله با اقیانوس بیگانه نبوده و در طول زندگی‌اش در کالیفرنیا به ورزش‌های آبی مشغول بوده است.

او به بی‌بی‌سی گفت: "بر اساس دانش قبلی که در زمینه موج سواری و غواصی داشتم، می‌دانم که کوسه‌های پرستار معمولا خیلی امن هستند. من در اینستاگرام عکس‌های زیادی دیدم که افرادی در کنار این نوع کوسه گرفته بودند."

این کوسه‌ها به یک جاذبه توریستی محلی تبدیل شده‌اند. آن‌ها اسکله‌های محلی را احاطه کرده و در هزاران عکس آنلاین دیده می‌شوند.

کاترینا می‌گوید که پس از چند دقیقه که داخل آب بود، یکی از ساکنان محلی او را تشویق کرد که به پشت بخوابد و در آب شناور شود.

"در این لحظه مردم شروع کردند به عکس گرفتن و همانطور که به پشت دراز کشیده بودم، پس از چند ثانیه، متوجه شدم به زیر آب کشیده می‌شوم."

کوسه او را برای چندین ثانیه به زیر آب می‌کشد، قبل از این که او بتواند مچش را آزاد کند.

او می‌گوید: "در آن لحظه آدرنالین بدنتان خیلی بالاست و شما فقط باید از وضعیت پیش آمده خارج شوید، اما من واقعا آرام ماندم. فکر می‌کنم اگر کسی در این شرایط جیغ بکشد و دست وپا بزند، مطمئنا اوضاع تغییر می‌کند."

کاترینا به خاطر زخم هاش چندین بخیه خورده و هنوز بخش‌هایی از دندان کوسه در زخم‌هایش است. حمله کوسه به او باعث ایجاد زخم‌های بدی بر روی بدنش شده اما او از این که اوضاع بدتر از این نشده، خوشحال است.

پخش این حادثه در رسانه‌های آمریکا باعث واکنش‌های گسترده‌ای شده است.

او از نحوه ارائه داستانش در رسانه‌ها و از این که در شبکه‌های اجتماعی او را به بی احتیاطی متهم کرده‌اند، ناراحت است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی