علی دهقان‌کیا

رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: چنانچه این ۵۰ درصد افزایش لحاظ نمی‌شد، بازنشستگان سال‌های ۹۹ و ماقبل آن، در متناسب‌سازی مرحله دوم سهم چندانی نمی‌داشتند.

به گزارش ایران پژواک به نقل از اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، علی دهقان کیا اظهار داشت: با تلاش و هماهنگی خوب اعضای کانون عالی بازنشستگان و مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی و تیمشان، اتفاقی که در افزایش حقوق فروردین ماه بازنشستگان افتاد و نگرانی‌هایی را ایجاد کرد، مرتفع شد و با افزایشی که در احکام جدید اعمال شد، خبر خوشی برای بازنشستگان سایر سطوح به ارمغان آورد. 

وی ادامه داد: چنانچه این ۵۰ درصد افزایش لحاظ نمی‌شد، بازنشستگان سال‌های ۹۹ و ماقبل آن، در متناسب‌سازی مرحله دوم سهم چندانی نمی‌داشتند. 

دهقان کیا با بیان اینکه با این افزایش، نظر اعضای کانون عالی بازنشستگان تامین شد، گفت: این اتفاق نتیجه حدود ۴۰ سال گذشته بود که باعث نگرانی و دغدغه بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی شده بود که توانستیم با این میزان افزایش، حداقل بگیران از شاغلین کمتر نباشند و سایر سطوح نیز، کمتر از ۵۰درصد افزایش نداشته باشند. 

رئیس کانون بازنشستگان تهران گفت: از زحمات همه دست اندرکاران این موضوع به ویژه دکتر سالاری تشکر ویژه دارم.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بازنشسته تامین اجتماعی..بیمه اجباری..کارهای سخت وز IR ۰۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 1
    باسلام ودرودبرزحمت کشانی که دراین مدت برای حق طلبی بازنشستگان تامین اجتماعی زحمت کشیدن تاحقی‌پایمال نشود.درپناه خداباشید.خداقوت.
  • هاشم فرخی IR ۱۲:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۳
    0 0
    من ۱۲ ساله بازنشسته شدم مبلع ۵۵۰۰۰۰ هزارت بابت متناسب سازی مرحله دوم به حقوقم اصافه شده درصورتیکه سال ۹۹ مبلع ۴۴۰۰۰۰اصافه شده بود ایا ۷۵درصد شامل حقوقم میشود
  • بازنشسته تامین اجتماعی IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    0 0
    آقایان طوری حرف می زنند که انگار چه خبر شده با این افزایش باز حقوق ما خیلی کمتر از حقوق بازنشستگان کشوری و لشکری است مگر قرار نبود که حقوق ما با بازنشستگان کشوری برابر شود

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی