یحیی گل محمدی

یحیی گل‌محمدی سرمربی در نشست خبری پیسش از دربی از شرایط تیمش، وضعیت مصدومان و اقدام استقلالی‌ها در واکنش به انتخاب داور گفت.

به گزارش ایران پژواک، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر اظهار داشت: قبل از هر چیز عید فطر را به همه مسلمانان جهان و مردم شریف ایران تبریک می‌گویم. باید تشکر ویژه‌ای هم از کادر پزشکی و درمانی داشته باشیم. نباید هیچ وقت این عزیزان را فراموش کنیم. همچنین باید تشکر ویژه از بازیکنان، مربیان و دست اندرکاران برگزاری مسابقات داشته باشیم، چون فوتبال باعث شده خیلی‌ها در خانه بمانند و جلوی انتقال بیماری را گرفته است. به هر حال شرایط سختی را فوتبالیست‌ها سپری می‌کنند و جا دارد از آنها تشکر کنم.

داشتن تمرکز و انگیزه نتیجه دربی را مشخص می‌کند

وی در مورد رویارویی تیمش با استقلال هم گفت: دربی یک بازی خاص و ویژه است و حساسیت خاصی برای هواداران است. چیزی که نتیجه دربی را مشخص می‌کند داشتن تمرکز و روحیه است که امیدوارم این دو بخش را در بازی فردا داشته باشیم.

هنوز وضعیت بازیکنان مصدوم ما مشخص نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: ما سه چهار بازیکن مصدوم از بازی قبل داریم که هنوز وضعیت آنها مشخص نیست. امیدواریم فردا بازی خوبی انجام دهیم و در وهله اول این مسابقه جذاب باشد و بیننده لذت ببرد و در نهایت هم نتیجه دلخواه ما باشد.

برای ۳ امتیاز دربی و قهرمان شدن تمام تلاش و انرژی خود را می‌گذاریم

گل‌محمدی در مورد تأثیر این مسابقه در تعیین قهرمان لیگ برتر هم توضیح داد: در هر صورت این سه امتیاز در هفته‌های پایانی است و هر امتیازی که گرفته می‌شود در قهرمانی مؤثر است. ما هم برای سه امتیاز و قهرمان شدن تمام تلاش و انرژی‌مان را می‌گذاریم. البته شرایط بازی را باید ببینیم و از الان زود است در مورد شرایط فنی صحبت کنیم. در این مورد بعد از مسابقه حرف خواهیم زد.

سرمربی پرسپولیس درباره برنامه ریزی لیگ توضیح داد: اعتراض را از روز اول و شاید از یک ماه پیش داشتیم اما متاسفانه توجهی به این موضوع نشد و این تبعیض به نظرم از نیم فصل اول وجود داشته و شرایط و برنامه بازی‌ها برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی را برایمان درست کنند. انتظار زیادی هم نداشتیم و خواسته ما برابری و عدالت بود. استقلالی‌ها می‌خواستند با بازی برابر با ما بازی کنند، آن را اجرا کردند اما در بازی برگشت متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تبعیض وجود داشته و نمی‌توانیم بگوییم نبوده. ما با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم و یکی برنامه ریزی مسابقات است و دیگری برنامه‌های چیپ صداوسیماست که همیشه از کارشناسان و مجری‌های استقلالی استفاده می‌کنند و به آب و آتش می‌زنند که داور پرسپولیسی است! حرف های سخیف می‌زنند و فشار به تیم داوری می‌آورند و حتی باشگاه استقلال هم بیانیه داده بود و این کاملا نگران کننده است. خواسته ما از همه کسانی که می‎‌توانند تاثیرگذار باشد این است که بگذارند آرامش برقرار شود و داوران کارشان را کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی