• ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲
  • کد خبر: 21936
طلا

هر دلار آمریکا از ۲۳ هزار و ۴۸۸ تومان در روز گذشته در حال حاضر به قیمت ۲۳ هزار و ۵۸۰ تومان رسیده است و هر یورو نیز از روز گذشته تاکنون افزایش قیمت ناچیزی را تجربه کرده است.

به گزارش ایران پژواک، روند قیمت ها در بازار ارز از روز گذشته تاکنون افزایشی بوده است به طوری که هر یورو از ۲۸ هزار و ۷۶۴ تومان در حال حاضر به قیمت ۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان رسیده است؛ هر دلار آمریکا در حال حاضر به قیمت ۲۳ هزار و ۱۱۳ تومان از مردم خریداری می شود و هر یورو نیز به قیمت ۲۸ هزار و ۲۱۵ تومان از مردم خریداری می شود.

قیمت هر قطعه سکه امامی نیز از روز گذشته تاکنون افزایش یافته است و در حال حاضر هر قطعه از این سکه به قیمت ۱۰ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان به فروش می رسد و هر قطعه سکه تمام بهار آزادی نیز از ۱۰ میلیون و ۶۲۸ هزار تومان در روز گذشته امروز به قیمت ۱۰ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان رسیده است.

هر مثقال طلا نیز به عنوان مبدا قیمت گذاری در حال حاضر ۴ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان قیمت خورده است و هر انس طلا در بازارهای جهانی هزار و ۸۸۹ دلار و ۲۹ سنت قیمت دارد.

آخرین وضعیت قیمت‌ها در بازار طلا، سکه و ارز روز چهارشنبه، نوزدهم خردادماه سال ۱۴۰۰، ساعت ۱۵ و ۳۰ دقیقه را مشاهده می‌کنید:

نوع 

قیمت 

دلار (در صرافی های رسمی)

۲۳ هزار و ۵۸۰ تومان

یورو 

۲۸ هزار و ۷۸۵ تومان

پوند 

۳۴ هزار و ۶۵۱ تومان 

درهم 

۶ هزار و ۵۹۴ تومان 

سکه تمام بهار آزادی

۱۰ میلیون و ۷۲۸ هزار تومان

سکه امامی

۱۰ میلیون و ۸۹۵ هزار تومان

نیم سکه

۶ میلیون تومان

ربع سکه

۳ میلیون و ۸۷۵ هزار تومان

سکه گرمی

۲ میلیون و ۳۶۷ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار

یک میلیون و ۸۲ هزار و ۱۰۰ تومان 

هر گرم طلای ٢۴ عیار 

یک میلیون و ۴۴۲ هزار و ۷۰۰ تومان 

هر مثقال طلا

۴ میلیون و ۶۸۴ هزار تومان 

هر انس طلا

۱.۸۸۹.۲۹ دلار

دلار در بازار آزاد

  ---------

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی