رحمانیان

دکتر ابوالفضل فاتح، موسس و نخستین مدیرعامل ایسنا نسبت به بازداشت مدیرمسوول روزنامه شرق واکنش نشان داد.

در یادداشت ابوالفضل فاتح که نسخه‌ای از آن در اختیار سایت "ایران پژواک" قرار گرفته، آمده است: "خبر بازداشت آقای رحمانیان مدیرمسوول روزنامه شرق، همچون صدای شکستن یکی دیگر از استخوان های اسکلت رسانه در ایران، تاسف برانگیز بود.
غم انگیز است که راه رفع و رجوع اختلاف بر سر محتوای یک روزنامه شکستن حرمت مدیرمسوول و بازداشت او دانسته می شود. قطعا راه های بهتری برای گفت و گو بر سر متون مورد مناقشه وجود دارد.  
آقای رحمانیان از شخصیت های دانشگاهی محترم باسابقه، خیرخواه و پرتلاشی است که در طی سال ها با دست و پنجه نرم کردن با مشکلات و موانع بسیار، روزنامه ای صاحب سبک و متشخص به نام شرق را بر پا نگاه داشت. رحمانیان گرچه یک شخصیت منتقد است، اما همواره تلاش داشته است با مراقبت نسبت به خطوط قرمز ترسیم شده از سوی نهادهای ناظر بر رسانه و دیگر نهادهای قضایی با ادبیاتی قابل تحمل به طرح مفاهیمی بپردازد که روزنامه‌ی شرق را بر اساس آن بر پا داشته است. امثال آقای رحمانیان سرمایه‌ای ارزشمند برای نظام رسانه‌ای و مغتنم برای حفظ اعتدال و اصلاح در فضای سیاسی  کشور هستند.
امید است مشکل پیش آمده برای ایشان در اسرع وقت  فیصله یابد و تدبیری اتخاذ گردد تا بیش از این چهره رسانه در ایران مجروح نگردد".

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی