• ۶ شهریور ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲
  • کد خبر: 23257
حامد پاکدل

آن طور که از خبرهای نقل و انتقالاتی به گوش می‌رسد، مهاجم آلومینیوم در آستانه پیوستن به پرسپولیس قرار دارد.

به گزارش ایران پژواک، پرسپولیس اگرچه عیسی آل کثیر و مهدی عبدی را به عنوان مهاجم در اختیار دارد اما به دنبال جایگزینی مناسب برای شهریار مغانلو است تا پرونده نقل و انتقالاتی این تیم بسته شود.

در این میان این تیم باب مذاکره با سجاد شهباززاده را باز کرد که به نتیجه نرسید و پس از آن به سراغ امین قاسمی‌نژاد رفت که مذاکره با او از اساس توسط مسئولان پرسپولیس تکذیب شد!

با این حال سرخ‌ها همچنان به دنبال مهاجم هستند و در این بین خبر رسیده مذاکراتشان با حامد پاکدل به نتیجه رسیده است. بازیکنی که در فصل گذشته ۱۰ گل برای اراکی‌ها به ثمر رساند که یکی از آنها را به پرسپولیس زد.

پاکدل در طول فصل چند بار از علاقه‌اش برای پوشیدن پیراهن قرمز صحبت کرده بود. پاکدل در اولویت‌های چندم یحیی گل محمدی برای خط حمله قرار داشت و حالا با شرایطی که برای پرسپولیس به وجود آمده، این تیم می‌خواهد او را برای فصل آینده به خدمت بگیرد و برای همین این مهاجم ۲۹ ساله اهل دورود لرستان در آستانه پرسپولیسی شدن قرار دارد.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمدپورقاسم IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۶
    0 0
    اقا حامدپاکدل برای پرسپولیس مناسب نیست یکی رو بیارین در حد اندازه تیم بزرگ اسیا باشه کیروش استنلی خوبه شهباز زاده خوبه محمد عباس زاده خوبه اینا خوبن ولی حامد پاکدل نه توروخدا یکم فکر کنید برای تیم یه مهاجم خوب بگیرید تا جام اسیارو بیارم خونه ایشالا که قهرمان اسیا هستیم

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی