• ۲۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
  • کد خبر: 23487
پاشازاده

وظایف مهدی پاشازاده در استقلال گستره خواهد بود. چه، او با فرهاد مجیدی و کادر فنی هم رابطه مستقیم دارد.

به گزارش ایران پژواک، مهدی پاشازاده روز گذشته معاون ورزشی باشگاه استقلال شد. احمد مددی مدیرعامل این باشگاه که ظاهرا در دولت جدید هم مدیریت خود را تضمین شده می‌بیند، تصمیم گرفت تا با حضور پاشازاده، کم کم تیم مدیریتی‌اش را تکمیل کند. او چندی قبل هم تصمیم گرفت جواد زرینچه را به عنوان سرپرست استقلال انتخاب کند اما موضعگیری منفی فرهاد مجیدی، انتصاب او را هوا کرد. حضور پاشازاده در کل غافلگیر کننده و جالب بود.

وظایف پاشازاده

کاپیتان اسبق استقلال که در مربیگری نتوانست به موفقیت زیادی برسد، حالا به عنوان یک مدیر شانس خود را امتحان می‌کند. او به عنوان مدیر ورزشی استقلال وظایف مختلفی دارد از جمله؛ مشاوره در انتخاب بازیکنان، قرارداد بستن با بازیکنان جدید یا تمدید قراردادها، هماهنگی با مربی و باشگاهها برای برگزاری اردوی، تمرین، زمین تمرینی و...

وظایف مهدی پاشازاده در استقلال گستره خواهد بود. چه، او با فرهاد مجیدی و کادر فنی هم رابطه مستقیم دارد. این یعنی او باید مراودات خوبی داشته باشد اما با توجه به اینکه پیشکسوتان نامی استقلال همواره اختلاف نظر داشته‌اند، نگرانی‌هایی برای هواداران به وجود آمده است.

فرهاد و مهدی

پاشازاده و مجیدی در استقلال همبازی بودند. مهدی کاپیتان فرهاد بود. سرمربی امروز استقلال وقتی به این باشگاه آمد که پاشازاده 5 سال در این تیم توپ می زد. آن دو فصل همبازی بودند و بعد مجیدی به خارج از ایران رفت. پاشازاده هم یک سال بعد از مجیدی، عازم اروپا شد. این دو در دوران بازیگری اختلافی نداشتند. بعدها هم در قامت پیشکسوت، اصطلاکی با هم نداشتند. فقط زمانی که فرهاد در دو برهه-یک بار جدایی و دومی خداحافظی-از استقلال جدا شد، پاشازاده چنین واکنشی نشان داد: «فرهاد همان کاری را انجام داد که در زمان مربیگری مظلومی کرده بود. او یکدفعه از تیم رفت که بعدها جدایی او حتی مدیران باشگاه را هم زیر تیغ انتقاد قرار داد. در ماجرای خداحافظی مجیدی اما من خود بازیکن(فرهاد) را مقصر می‌دانم. با اینکه معتقدم که باید به تصمیم‌های فردی احترام گذاشت اما رفتار فرهاد را در آن شرایط اصلا نپسندیدم.»

انتقاد از فرهاد

بعد از ورود فرهاد به عرصه مربیگری، مهدی پاشازاده ناخواسته با سوالاتی درباره این مربی روبرو می‌شد.  همواره واکنش پاشازاده نسبت به فرهاد و عملکردش مثبت بود و هیچگاه انتقاد تند و یا تخریب در حرف‌هایش دیده نمی‌شد. او در قبال مجیدی و مربیگری‌اش توصیه‌های فنی داشت. در یکی از معدود دفعات پاشازاده نسبت به مجیدی موضع منفی گرفت، آن هم زمانی بود که او تازه هدایت استقلال را برعهده گرفت. پاشازاده در مصاحبه‌ای گفت: «کار کردن در استقلال و پرسپولیس برای حتی من که ۱۰ سال است دارم کار می‌کنم، بسیار سخت است چه برسد به فرهاد که در تیم‌های دیگری کسب تجربه در زمینه مربیگری و سرمربیگری نکرده و در عین حال دستیاران خوب زیادی ندارد و اهل شنیدن نقد و انتقاد فنی نیست.»

او یک بار هم از عملکرد فنی فرهاد انتقاد کرد و گفت استقلال او انسجام ندارد. در فصل گذشته در اوج دعواهای فرهاد و مدیریت استقلال اما، پاشازاده پشت مجیدی درآمد. او گفت: «اصلاً مجیدی و بازیکنان را مقصر نمی‌دانم.باید مدیریت پاسخگوی این شکست باشد زیرا در طول فصل بارها و بارها در مقابل بازیکنان ایستاد و شرایط لازم را برای آنها فراهم نکرد. مجیدی با دست خالی تیمش را تا اینجا رساند.»

در واقع او مقابل مدیریت استقلال ایستاد اما دیروز از همان مدیریت حکم گرفت. حضور پاشازاده در استقلال دیروز با واکنش مثبت هواداران آبی روبرو شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی