محمد مخبر

معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت به جد پیگیر است که این مسأله را به هر نحوی مدیریت کند تا این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

به گزارش ایران پژواک، محمد مخبر، معاون اول رئیس جمهور در گفت‌وگوی زنده با مردم اصفهان اظهار داشت: از وفاداری مردم غیور اصفهان تشکر می‌کنم که همیشه و در همه حال به همین صورت بودند؛ معضل خشکسالی در همه استان‌ها مطرح است به‌طوری که رئیس جمهور در این یک ماه مدت ۲ بار شورای عالی آب را برگزار کردند.

وی ادامه داد: رئیس جمهور به‌دنبال موضوع آب بودند و امروز هم پیگیری کردند و من هم در همین راستا به وزیر نیرو و جهادکشاورزی دستور پیگیری دادم؛ دولت به جد پیگیر است که این مسأله را به هر نحوی مدیریت کند تا این دوره سخت را پشت سر بگذاریم.

مخبر تصریح کرد: واقعا دنبال حل مشکل هستیم، در بین مردم شرق اصفهان حضور داشتم و وضعیت آن‌ها را دیدم و انصافا وضعیت سختی دارند ما هم دنبال هستیم به هر وسیله‌ای که هست مشکل را حل کنیم.

معاون اول رئیس جمهور گفت: استان‌های اصفهان، چهارمحال و بختیاری، یزد و خوزستان دچار مشکل آب هستند و ان شاالله به شکلی که مشکل این استان‌ها حل بشود موضوع را دنبال می‌کنیم و نتایج را به اطلاع مردم خواهیم رساند و وزرا هم دارند کار می‌کنند و طرح‌های مختلفی دارند و پیشنهاداتی را هم مطرح کرده‌اند که آن‌ها را فردا برسی خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی