فرهاد مجیدی

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان هر دو تیم بازی جانداری بود، افتخار می‌کنم به بازیکنانم.

به گزارش ایران پژواک، فرهاد مجیدی بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل پیکان  در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی در نشست خبری اظهار داشت: خسته نباشید می‌گویم به بازیکنان هر دو تیم بازی جانداری بود. افتخار می‌کنم به بازیکنانم.

وی افزود: بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند از همه آنها ممنون هستم. با وجود همه مشکلاتی که بود بسیار خوب بازی کردند. با توجه به اینکه تیم ما دو هفته تمرین نداشتیم شرایط بدنی بازیکنان مطلوب نبود اما بازیکنانم با تمام وجود بازی کردند و از همه آنها ممنون هستم. با وجود مشکلات زیادی که داریم و نمی‌خواهم اینجا باز کنم، امیدوارم این مشکلات حل شود. اگر تیم می‌خواهد این روندش را حفظ کند باید مشکلات تیم حل شود. با درایتی که از سردار آجورلو سراغ دارم امیدوارم این مشکلات به زودی حل شود تا روند خوب تیم ما حفظ شود.

وی در مورد  اینکه چرا کارت بازی حردانی صادر نشد، گفت: علتش را نمی‌دانم اما دو ساعت قبل از بازی اعلام کردند کارت بازی این بازیکن را صادر نکرده‌اند دلیلش را نمی‌دانم.

مجیدی درباره شرایط زمین هم گفت: با بازیکنان صحبت کردم، شرایط زمین خوب بود. البته کمی سفت بود ولی نسبت به زمین‌ چمن‌های دیگر خیلی خوب بود. دیگر باید به زمین چمن های تیم‌هایی که با آن‌ها بازی می‌کنیم باید عادت کنیم.

وی درباره دلیل تغییر روند استقلال نسبت به فصل گذشته افزود: به نظر من مهم‌ترین عامل خود بازیکنان هستند. بسیار مربی خوشبختی هستم که چنین بازیکنانی دارم که با تمام وجود بازی می‌کنند. عامل دوم هم مدیریت آقای آجورلو است. این دو عامل باعث شده تا روند خوبی داشته باشیم ولی سهم بیشتر را به بازیکنانم می‌دهم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 16 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی