• ۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳
  • کد خبر: 2727
عزیزی

بازی تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان حاشیه‌های فراوانی داشت که درگیری تماشاگران با خداداد عزیزی سرمربی کنونی و تشویق علی کریمی سرمربی پیشین سپیدرود از مهمترین آنها بود.

به گزارش ایران پژواک، تیم های فوتبال سپیدرود رشت و سپاهان اصفهان جمعه شب در هفته دوم رقابت های فوتبال لیگ برتر کشور در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت سپاهان با نتیجه شش بر یک حریف خود را شکست داد.

با وجود اینکه این بازی نخستین دیدار خانگی سپیدرود در رشت بود، استقبال چندانی از این بازی نشد که شاید مهمترین علت آن زمان برگزاری (ساعت 20 و 45 دقیقه) و همچنین مسافت دور ورزشگاه سردار جنگل باشد.

حدود یک ساعت پیش از آغاز این دیدار، بازیکنان دو تیم وارد زمین بازی شدند و به مدت 40 دقیقه به گرم کردن خود پرداختند که تماشاگران نیز هنگام ورود بازیکنان سپیدرود، تعدادی از آنان را مورد تشویق قرار دادند همچنین قبل از آغاز بازی، کادر فنی سپیدرود با دسته گل به سمت نیمکت سپاهان رفت و خداداد عزیزی و امیر قلعه نویی سرمربیان دو تیم با هم روبوسی کردند.

با وجود حضور حسین کعبی و محمدرضا مهدوی بازیکنان باسابقه، بازوبند کاپیتانی سپیدرود بر دستان حسین ابراهیمی بسته شده بود که گفته می شود به علت تولد ابراهیمی، بازوبند کاپیتانی به او سپرده شده که البته این کاپیتانی برای ابراهیمی خوش یمن نبود.

این بازی با برتری سپاهان آغاز و این تیم موفق شد تا دقیقه 27 نیمه اول سه بار دروازه میزبان را باز کند و همین موضوع باعث شد خداداد عزیزی در همان نیمه اول محسن ایران نژاد را تعویض و رضا معقولی را جانشین او کند که البته این تعویض، تاثیری در روند نزولی سپیدرود در این بازی نداشت.

پس از گل سوم سپاهان اصفهان، تعدادی از تماشاگران سپیدرود ورزشگاه را ترک کردند و تعدادی نیز لب به اعتراض گشودند که این اعتراض ها با به ثمر رسیدن گل چهارم شدت بیشتری گرفت و ورزشگاه یکپارچه اعتراض شد.

در دقیقه 39 مهرداد محمدی بازیکن سپاهان در موقعیت مشکوک به آفساید گل چهارم سپاهان را به ثمر رساند که این گل حاشیه های زیادی ایجاد کرد و در نهایت منجر به اخراج سهیل حق شناس کمک مربی و در ادامه نیز اخراج خداداد عزیزی سرمربی تیم سپیدرود رشت شد.

پس از این گل، طرفداران سپیدرود با شعارهایی خواهان جدایی خداداد عزیزی از سرمربیگری تیم سپیدرود شدند و علی کریمی سرمربی فصل گذشته را مورد تشویق قرار دادند که این ماجرا به مذاق خداداد خوش نیامد و این مربی با حرکت هایی پاسخ تماشاگران را داد که این امر، موجب شد تا طرفداران سپیدرود بشدت او را هو کنند و خواهان اخراج این مربی شدند.

البته این درگیری ها ، اعتراض ها و همچنین حرکت های خداداد نسبت به تماشاگران سبب شد تا داور او را اخراج کند اما خداداد حاضر نبود نیمکت را ترک کند که با وساطت و صحبت های امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان، نیکمت را ترک کرد و از زمین بازی اخراج شد.

طرفداران سپیدرود نیز بازیکنان را بی نصیب نگذاشتند و با شعار بازیکن بی غیرت نمی خواهیم، اعتراض خود را نسبت به بازی ضعیف آنان نشان دادند که البته در نیمه دوم، آنان امیر قلعه نویی سرمربی و تیم سپاهان را تشویق کردند.

هنگام به ثمر رسیدن گل های پنجم و ششم سپاهان، طرفداران سپیدرود آنان را تشویق کردند که این امر باعث شد تا حد زیادی روحیه خراب بازیکنان سپیدرود نزول بیشتری کند.

در پایان مسابقه نیز بیشتر طرفداران سپیدرود با شعارهایی خواهان برکناری خداداد عزیزی شدند.

انتهای پیام

منبع: ایرنا

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی