پرسپولیس

اوضاع و احوال پرسپولیس ناگهان به‌هم ریخته است.

به گزارش ایران پژواک، تمرین عصر شنبه پرسپولیس به جای اینکه کانون اتحاد و همبستگی سرخ ها برای ادامه مسیر خود در لیگ برتر باشد، به محلی برای درگیری و تنش و اختلاف تبدیل شد.

پس از ماجراهای خون بار اهواز و توییت حسین ماهینی علیه کانون هواداران باشگاه، عصر شنبه در تمرین سرخ ها لیدرها بازیکنان را تشویق نکردند و همین مسئله باعث ایجاد تنش و درگیری بین افراد حاضر روی سکوها شد. تماشاگرانی که می گفتند ما به عشق بازیکنان به اینجا آمده ایم و اصلا احتیاجی به لیدر هم نداریم.

تنش زیادی بین هواداران و لیدرها از ابتدای تمرین وجود داشت و در نهایت کار به درگیری لفظی و فیزیکی کشید. حسین ماهینی که یکی از اصلی ترین اهداف این اعتراضات و درگیری ها بود در جمع هواداران پرسپولیس حاضر شده و خطاب به لیدرهای باشگاه گفت: «حرف اضافی نزنید. من در پرسپولیس خواهم ماند!»

تماشاگران حاضر در ورزشگاه در حمایت از سیدجلال حسینی و حسین ماهینی به شدت این دو بازیکن را تشویق کردند. کاری که البته چندان به مذاق لیدرهای مخالف بازیکنان خوش نیامد و باعث شد آن ها تا با توسل به زور و چاقو تلاش کنند که جو را به نفع خود تغییر دهند.

در پی اتفاقات رخ داده در تمرین پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی سرپرست این باشگاه با سیدجلال حسینی و حسین ماهینی دو کاپیتان با تجربه تیمش جلسه ای فوری برگزار کرد. جلسه ای که خروجی آن هنوز مشخص نشده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی