عادل

نشر چشمه از جدیدترین کتاب عادل فردوسی‌پور با حضور خودش رونمایی می‌کند.

به گزارش ایران پژواک، عادل فردوسی پور مجری محبوب برنامه 90 دومین کتاب غیرفوتبالی خود را هم نوشته است و این کتاب فردا (پنجشنبه) در نمایشگاه کتاب رونمایی می شود. او کلا عادت دارد در تعطیلات عید که بیکار است و خیلی برنامه های تدریس و فوتبال ندارد، خودکار دستش بگیرد و با برگه های سفید شروع کند به ترجمه کتاب. دوباره خودش می گوید: «این قدر دست نوشته هایم زیاد بود که انگشتانم حسابی تاول زدند ولی کتاب هیجان انگیزی بود و امیدوارم به درد بهتر زندگی کردن مردم بخورد.»

سومین ترجمه‌ی عادل فردوسی‌پور با عنوان «هنر خوب زندگی کردن» از سوی نشرچشمه در دومین روز از نمایشگاه کتاب امسال منتشر خواهد شد. پس از کتاب موفق «هنر شفاف اندیشیدن»، کتاب دیگر رولف دوبلی منتشر می‌شود که در ترجمه‌ی این اثر نیز، بهزاد توکلی و علی شهروز با فردوسی‌پور همکاری کرده اند. هنر خوب زندگی کردن  ۵۲ فصل کوتاه دارد  که به گفته‌ی نویسنده،  میان‌برهای شگفت‌انگیزی برای رسیدن به زندگی بهترند.

به همین مناسبت، روز پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت، مراسم رونمایی و جشن امضای این کتاب در غرفه‌ی نشرچشمه با حضور عادل فردوسی‌پور برگزار خواهد شد. غرفه‌ی نشرچشمه واقع در شبستان، راهرو ۳۱، غرفه‌ی یک است و این دیدار ساعت ۳ تا ۴ بعدازظهر خواهد بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی