ترامپ

در حالی که طرفداران رئیس جمهور سابق آمریکا در تاریخ شش ژانویه سال ۲۰۲۱ میلادی به کنگره حمله و آن را تسخیر کرده بودند، یکی از دستیاران کلیدی دونالد ترامپ گفته بود: "همه ما در حال حاضر شبیه تروریست‌های داخلی به نظر می‌رسیم".

به گزارش ایران‌پژواک از گاردین، این نگرانی در پیام هوپ هایکس، مدیر ارتباطات سابق دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا به جولی رادفورد، رئیس دفتر ایوانکا ترامپ، دختر و مشاور ارشد ترامپ در عصر شورش مرگبار به کنگره ابراز شده بود.

این بخشی از تبادل نظر افشاگرانه این دو نفر است که به عنوان مدارک تاییدکننده توسط کمیته شش ژانویه مجلس نمایندگان آمریکا منتشر شد. این کمیته درباره تلاش‌های ترامپ برای باقی ماندن در راس امور علی‌رغم شکست در برابر جو بایدن تحقیق کرده است.

این هیات ماه گذشته گزارش نهایی خود را منتشر و در آن ترامپ را به انجام یک "توطئه چندبخشی" برای مانع‌تراشی در مسیر خواست مردم و براندازی دموکراسی متهم کرد.

براساس گزارش پایگاه خبری هیل، این مکالمه هایکس و رادفورد در حالی صورت گرفت که اوباش تحریک شده توسط ترامپ امنیت را متزلزل و به کنگره حمله کرده بودند و ترامپ از تلویزیون به تماشای این رویداد نشسته بود و درخواست معاونینش از جمله هایکس را برای اعلام درخواست پایان این خشونت نادیده گرفت.

هایکس در این پیام به رادفورد گفت: ترامپ در عرض یک دقیقه همه فرصت‌های آینده را از بین برد.

‌رادفورد در پاسخ نوشت: دقیقا.

هایکس افزود: و همه ما بیکار خواهیم شد. من خیلی عصبانی و ناراحتم. در حال حاضر همه ما شبیه تروریست‌های داخلی به نظر می‌رسیم.

رادفورد پاسخ داد: درسته، من یک ساعته که دارم گریه می کنم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی