کالاهای وارداتی

مرکز آمار تورم نقطه به نقطه کالاهای وارداتی در تابستان ١٤٠١ را ٢١٣.٧ درصد اعلام کرد.

به گزارش ایران‌پژواک، بر اساس جدیدترین اعلام مرکز آمار در تابستان ١٤٠١، تورم ریالی فصلی کالاهای وارداتی ۹۳.۶ درصد، تورم نقطه به نقطه ٢١٣.٧ درصد و تورم سالانه ١٧٣.١ درصد بوده است.

همچنین تورم دلاری فصلی ٢.٦ درصد، نقطه به نقطه ١٥.٩ درصد و تورم سالانه ١٦.٦ درصد بوده است.

تورم ریالی فصلی ٩٣,٦ درصد در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (٢٣.٩ درصد)، ٦٩.٧ واحد درصد افزایش داشته است.

بیشترین تورم فصلی با ١٣٠.٦ درصد مربوط به گروه "ماشین آلات و وسایل مکانیکی، ادوات برقی و ...." و کمترین تورم فصلی با ٠.٠ درصد مربوط به گروه "پوست خام و چرم و ..."می باشد.

تورم دلاری فصلی برابر با ٢,٦ درصد است که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (٥.٨ درصد)، ٣.٢ واحد درصد کاهش داشته است.

تورم ریالی نقطه به نقطه ٢١٣,٧ درصد هم در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (٨٣.١ درصد)، ١٣٠.٦٧ واحد درصد افزایش داشته است.

در این فصل بیشترین تورم نقطه به نقطه با ٤١٠,٢ درصد مربوط به گروه "ماشین آلات و وسایل مکانیکی، ادوات برقی و ...." و کمترین تورم نقطه به نقطه با ٠.٥ درصد مربوط به گروه "پوست خام و چرم و ..." میباشد. گروه "مروارید طبیعی یا پرورده، سنگهای گرانبها و ..." نیز تورم ٠.٢- درصدی را تجربه کرده است.

تورم دلاری نقطه به نقطه برابر با ١٥,٩ درصد است که در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (١٩.٠ درصد)، ٣.١ واحد درصد کاهش داشته است.

تورم ریالی سالانه ١٧٣,١ درصد در مقایسه با همین اطلاع در فصل قبل (١٧٠.٦ درصد) ٢.٥ واحد درصد افزایش داشته است.

در این فصل بیشترین تورم سالانه با ٣٠٢.٧ درصد مربوط به گروه " ماشین آلات و وسایل مکانیکی، ادوات برقی و ...." و کمترین تورم سالانه با ٠.٤ درصد مربوط به گروه "پوست خام و چرم و ..." میباشد. گروه "مروارید طبیعی یا پرورده، سنگهای گرانبها و ..." نیز تورم ٠.٠٤- درصدی را تجربه کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی