• ۲۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
  • کد خبر: 31493
پژو ۲۰۷

ایران خودرو قرار است بعد از ۲۱ سال تولید پژو ۲۰۶ را متوقف کند اما ایران خودرو به راحتی از ۲۰۶ دل نمی کند و ۲۰۷ تیپ ۵ را با داشبورد پژو ۲۰۶ عرضه می کند!

به گزارش ایران‌پژواک، در ادامه‌ی فرایند توسعه محصولات،پس از پژو ۴۰۵ و سمند،این بار نوبت به پژو ۲۰۶ رسیده و ما به زودی با این هاچ‌بک محبوب پس از ۲۱ سال خداحافظی خواهیم کرد. طبق گفته ایران‌خودرو،پژو ۲۰۷ با موتور TU۳ و ایکو TF۲۱ محصولات جایگزین پژو ۲۰۶ هستند.

شاهکار جدید ایران خودرو؛ ۲۰۷ با داشبورد ۲۰۶!

در ادامه،ایران‌خودرو امروز از پژو ۲۰۷ تیپ ۵ رونمایی کرد. تنها تفاوت این تیپ از ۲۰۷ با سایر تیپ‌ها،در امکانات و تریم داخلی آن است. به نظر می‌رسد تریم داخلی ۲۰۷ تیپ ۵ دقیقا همان چیزی است که در ۲۰۶ می‌دیدیم که بسیار عجیب به نظر می‌رسد؛انگار ایران‌خودرو نمی‌خواهد به راحتی از پژو ۲۰۶ دل بکند!

شاهکار جدید ایران خودرو؛ ۲۰۷ با داشبورد ۲۰۶!

امکانات این نسخه عبارتند از: کیسه هوای راننده و سرنشینان جلو،تهویه اتوماتیک،شیشه بالابر جلو و عقب برقی،دیلایت،تنظیم ارتفاع چراغ جلو،ترمز دیسکی جلو و کاسه‌ای عقب و... .

شاهکار جدید ایران خودرو؛ ۲۰۷ با داشبورد ۲۰۶!

موتور ۱.۶ لیتری که TU۵ نام دارد در این تیپ هم حضور دارد و ۱۰۵ اسب‌بخار قدرت و ۱۴۲ نیوتون‌متر گشتاور تولید می‌کند.با خبر توقف تولید پژو ۲۰۶ و معرفی تیپ جدید پژو ۲۰۷،احتمالا تغییراتی در بازار این دو خودرو و قیمت آنها رخ دهد.

انتهای پیام

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۷
    0 0
    کلا داشبورد هردوتا ازنظرپسند بودن حرف نداره عالیه.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی