گندم

یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه قیمت تمام شده کاشت داشت و برداشت هر کیلو گندم برای کشاورز بالای ۱۷ هزار تومان است خواستار تعیین قیمت مناسب برای خرید تضمینی گندم از کشاورزان شد.

به گزارش ایران‌پژواک، رحمت الله نوروزی در تذکری شفاهی در جریان جلسه علنی امروز مجلس بیان کرد: از هیات رئیسه انتظار می‌رود سریعا افرادی را که ماشین‌های شاسی بلند دریافت کرده‌اند به طور شفاف بیان کند. از همه دستگاه‌های دولتی نیز انتظار می‌رود افرادی که این ماشین‌ها را دریافت کردند به مردم معرفی کنند. چرا که این موضوع موجب ایجاد شبهه برای مردم در کشور شده است.

وی در ادامه اظهار کرد: در خصوص قیمت گندم انتظار داریم با توجه به هزینه‌های کاشت، داشت و برداشت قیمت خرید تضمینی مناسبی تعیین شود. قیمت تمام شده برای کشاورزان بالای کیلویی ۱۷ هزار تومان است.

نماینده مردم علی آباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان باید با جدیت دنبال شود. در بحث نان نیز انتظار می‌رود در طرحی که وزارت کشور و وزارت جهاد کشاورزی کلید زده عیب یابی صورت گرفته و مشکلات مرتفع گردد. نانوایی‌ها در سراسر کشور شلوغ است و باید سریعتر مشکلات مرتفع گردد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی