• ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۰
  • کد خبر: 3319
گوشت

یک مقام مسئول گفت: هم اکنون نرخ هر کیلو شقه گوسفندی نسبت به هفته گذشته تغییری در بازار نداشته است.

به گزارش ایران پژواک، علی‌اصغر ملکی رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی از رکود حاکم بر بازار گوشت خبر داد و گفت: با توجه به تعطیلات پایانی فصل تابستان و ازدیاد سفر، بازار گوشت قرمز مسکوت مانده است.

وی نرخ هر کیلو شقه گوسفندی بدون دنبه به مغازه‌دار را ۵۱ تا ۵۲ هزار و مشتری ۵۸ تا ۵۹ هزار تومان اعلام کرد و افزود: این نرخ نسبت به هفته گذشته تغییری نداشته است.

ملکی با اشاره به اینکه امکان پیش‌بینی قیمت گوشت در بازار وجود ندارد، بیان کرد: تا پایان مراسم عید قربان نمی‌توان پیش‌بینی خاصی راجع به وضعیت بازار داشت و بعد از این ایام  تنها با بررسی بازار می‌توان راجع به قیمت‌ها اظهار نظر کرد.

رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی ادامه داد: با توجه به جلوگیری از خروج غیرقانونی دام، مشکلی از حیث کمبود و نوسان قیمت در عید قربان نخواهیم داشت.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا جلوگیری از خروج دام بر بازار گوشت قرمز تأثیرگذار خواهد بود، تصریح کرد: هم اکنون تقاضای چندانی برای دام‌های دپو شده  از سوی مغازه‌داران به سبب وزن سنگین و چربی بالا وجود ندارد و تنها این دام‌ها به منظور قربانی در روز عید قربان باید در بازار عرضه شوند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =

پربازدیدها

آخرین اخبار داخلی